Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Guntaen_US
dc.contributor.authorĒrgle, Kateen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:46Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21468en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17589
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izveidot tādu uzdevumu komplektu, kas attīstītu skolēnu matemātisko izpratību. Matemātiskās izpratības trūkums ir konstatēts starptautiskajā skolēnu novērtēšanas programmā PISA. Diplomdarba pirmajā daļā tiek dots ieskats mēru un mērvienību sistēmu vēsturē, definēts mērs un mērīšana, kā arī sniegts metodisks apskats par uzdevumiem skolā, kā arī aprakstīti šobrīd skolā lietojamo matemātikas grāmatu uzdevumi par mēriem un mērīšanu. Otrajā daļā tiek piedāvāts autores izveidots uzdevumu komplekts, kas ir izmantojams kā palīgmateriāls skolēnu matemātiskās izpratības attīstīšanai. Trešajā daļā tiek aplūkots autores sagatavoto uzdevumu sadalījums pēc skolēniem sasniedzamajiem rezultātiem un analizēti skolēnu risinājumi. Atslēgvārdi: izpratība, mērīšana, mērs, mērvienība, sasniedzamie rezultāti, uzdevumien_US
dc.description.abstractThe goal of the diploma thesis is to create a set of task that would help students to improve mathematical literacy. The lack of mathematical literacy has been stated by International Student Assessment Programme called PISA. In the first part of the diploma an insight into the history of measure and unit system has been given, measure and measurement has been defined, methodical review of problems has been provided as well as added description of measure and measurement tasks found in currently used Mathematics books. In the second part of the diploma has been offered a set of authour's made tasks that can be used to help students to improve their mathematical literacy. In the third part is the review of tasks' division by results for students to be achieved and analyzed solutions given by students. Keywords: literacy, measurement, measure, unit, results to be achieved, problemsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleUzdevumi par mēriem un mērīšanu 4. - 6. klases skolēnu matemātiskās izpratības attīstīšanaien_US
dc.title.alternativeMeasurement tasks to develop mathematical literacy for students grade 4 - 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record