Spāņu valodas kā svešvalodas apguvēju sociokulturālās kompetences pilnveidošana, izmantojot rotaļu elementus
Author
Linde, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Leon Manzanero, Ana
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās, pasniedzot valodu un apgūstot dažādas kompetences, tiek piedāvātas aizvien jaunas pedagoģijas metodes un paņēmieni. Šis darbs pēta iespējas pielietot rotaļu elementus, lai attīstītu spāņu valodas kā svešvalodas apguvēju sociokulturālo kompetenci. Šīs tēmas izpētei tika pielietotas sekojošās pētījuma metodes: didaktiskās literatūras studijas, komparatīvā dokumentu analīze un didaktisko materiālu izstrāde. Pielietojot šīs metodes var secināt, ka ir iespējams attīstīt dažādus sociokulturālās kompetences aspektus, izmantojot plašu aktivitāšu klāstu ar rotaļu elementiem.
Atslēgas vārdi: didaktiskās aktivitātes, apguvēji, rotaļu elementi, sociokulturālā kompetence, spāņu valoda kā svešvaloda, spēle, motivācija. Nowadays, a large number of new methods, aspects and approaches in order to teach various competences are continuously appearing. This paper examines the possibilities of using the ludic aspect for the development of sociocultural competence in learners of Spanish as a foreign language. To address this issue the following research methods were used: didactic literature studies, comparative analysis of documents and preparation of educational materials. Thanks to these methods it can be deduced that it is possible to develop various aspects of socio-cultural competence with a vast panorama of activities involving different ludic elements.
Key words: educational activities, learners, ludic aspect, sociocultural competence, Spanish as a foreign language, play, motivation.