Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Montaen_US
dc.contributor.authorStepka, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:31Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:31Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33231en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18164
dc.description.abstractKādas konkrētas jomas terminoloģijas pārzināšana ir būtiska ne tikai cilvēkiem, kas strādā šajā nozarē. Darbinieku zināšanas, kā precīzi iztulkot terminus angļu valodā ir svarīgas arī uzņēmumiem, kas vēlas darboties starptautiskā līmenī. Maģistra darba mērķis bija izpētīt, kā uzdevumi, kas veidoti, balstoties uz aktīvas mācīšanās pieeju, proti, pieeju, kas centrēta uz studentu, var palīdzēt mācīties angļu valodu pieaugušajiem, kuri mācās angļu valodu kā svešvalodu. Visi trīs studenti bija ar vidēju angļu valodas apguves līmeni. Gadījuma pētījums ietvēra studentu vajadzību analīzi, testus pildītus pirms un pēc nodarbībām, trīs mācību stundu novadīšanu un testu rezultātu salīdzinājumu. Tikasecināts, ka studentu zināšanas par apdrošināšanas terminoloģiju angļu valodā uzlabojās pēc intensīvām nodarbībām, koncentrētām uz terminu mācīšanu un pielietošanu. Atslēgvārdi: aktīva mācīšanās, vārdu krājuma mācīšana, angļu valodas speciāliem mērķiem terminoloģijaen_US
dc.description.abstractCommand of terminology that pertains to a specific field is crucial not only to employees who work in that sector, it is even more important that companies that want to operate on an international level have staff members who know the exact terms also in English. The goal of the Master Thesis was to discover how tasks of active learning approach, namely student-centred teaching approach, can help in teaching vocabulary of English for Specific Purposes to intermediate adult learners, who are studying English as a foreign language. All three students had an intermediate English language proficiency level. The case study involved a Needs Analysis survey, pre-testing, post-testing, lessons conducted to learners and comparison of testing results. It was concluded that the students’ knowledge of insurance English terms improved after three classes of intense exposure to the new terms and their application. Key words: active learning, teaching vocabulary, ESP terminologyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleApdrošināšanas terminoloģijas mācīšana studentiem ar vidēju angļu valodas apguves līmenien_US
dc.title.alternativeTeaching Insurance Terminology to Intermediate EFL Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record