Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorNikolajeva, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:36Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36761en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18194
dc.description.abstractDiplomdarbā apskatīta apzināšanās veicinošo vingrinājumu un kļūdu labošanas paņēmienu loma, veicinot vidusskolēnu mutvārdu precizitāti. Darbības pētījumā tika atklāts, ka neraugoties uz to, ka mutvārdu precizitāte nav uzlabojusies visos spontānās saskarsmes gadījumos, skolēni ir iemācījušies kontrolēt savu runu. Viņu runa ir kļuvusi precīzāka un pareizāka uzdevumu, kas ir virzīti uz mutvārdu precizitātes veicināšanu, pildīšanas rezultātā. Viens no svarīgākajiem pētījuma atklājumiem ir tas, ka, ja visi skaidrojumi un kļūdu labošana noved pie skolēna iekšējās valodas pārveidošanās, skolēns apgūst patstāvību mācīšanās procesā. Skolēnu individuālā atbildība par viņu mācīšanās iznākumu palielinās, kad viņi apzinās, ka gramatiskajai kompetencei ir izšķiroša loma efektīvā saziņā. Atslēgvārdi: mutvārdu precizitāte, apzināšanās veicinošie vingrinājumi, kļūdu labošanas paņēmieni, savas runas kontrole, patstāvība mācīšanās procesā, darbības pētījums.en_US
dc.description.abstractThe present diploma paper discusses the role of consciousness-raising activities and corrective techniques in developing the secondary school learners’ spoken accuracy. The action research has revealed that although accuracy itself has not improved in all cases of spontaneous communication, the students have learnt to monitor their own output. Their speech has become more correct as a result of performing accuracy tasks. One of the important findings of the research is that if all explanation and correction initiates the restructuring of the learner’s interlanguage, the learner becomes more independent. The learners’ individual responsibility for their own learning increases when they are aware of the grammatical competence being crucial for effective communication. Keywords: spoken accuracy, consciousness-raising activities, the techniques of error correction, self-monitoring, learner independence, action researchen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVidusskolēnu mutvārdu precizitātes veicināšanaen_US
dc.title.alternativeDeveloping Secondary School Learners' Spoken Accuracyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record