Suvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses – patērētāja perspektīva
Автор
Kivleniece, Gerda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Putniņa, Aivita
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Suvenīru tirgotāju retorika un pārdošanas veicināšanas prakses - patērētāja perspektīva” tika pievērsta uzmanība amatnieku tirdziņos pastāvošajām praksēm, kuras ietekmē pārdošanas apjomus. Tika analizēti dažādi aspekti no pārdevēju retorikas, to sasaiste ar kultūru un patērētāju viedoklis par to, kā tā viņus ietekmē, gatavojoties veikt pirkumu.
Pētījuma mērķis- izzināt, kā un kāda suvenīru tirgotāju retorika, iesaistot tajā kultūras simbolus, ietekmē pārdošanas veicināšanu, to skatot no pircēja perspektīvas.
Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka, apzināti iekļaujot informāciju par vietējo kultūru un dažādiem etniskajiem aspektiem, vēsturi un lietu nozīmi savā retorikā, tirgotāji spēj pārdot vairāk, turklāt- līdz pirkšanas- pārdošanas procesam nonākot pat tādās situācijās, kurās tas sākotnēji šķitis neiespējami.
Atslēgas vārdi: simbolisms, patēriņš, kultūra, retorika, amatnieki, tūristi. Bachelor thesis "Souvenir Shop Keeper Rhetorics and Sales promotion Practices - Consumers Perspective" focused on those practices existing in crafts markets, that affects sales. This work analyses various aspects of trader's rhetorics, its connection to culture and consumer's opinion on rhetorics influence on them, while (before) making a purchase.
The study aims to find out: how and what kind of souvenir trader rhetoric, involving cultural symbols, influences sales promotion, looking from a consumer's perspective.
Study showed that including information about the local culture, different ethnic aspects, history and meanings in own rhetorics, allow traders to sell more even in cases where it seemed impossible to end it with a buying- selling process.
Key words: symbolism, consumption, culture, rhetoric, craftsman, tourists.