Show simple item record

dc.contributor.advisorDorošenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorAtgāze, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6250en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18296
dc.description.abstractTeorētiķi atzīst, ka mūsdienu reklāma ir iesaistīta viedokļu un sociālo vērtību manipulācijā daudz vairāk nekā konkrēto produktu un pakalpojumu reklamēšanā. Reklāma ir dominējošās ideoloģijas sastāvdaļa, kas palīdz popularizēt un ‘naturalizēt’ varas struktūras, ieskaitot varas sadalījumu starp vīriešiem un sievietēm. Šī darba mērķis ir noteikt kādas dzimumu lomas tiek piešķirtas vīriešiem un sievietēm mūsdienu drukātā reklāmā, un kādi semiotiskie līdzekļi tiek pielietoti šo lomu strukturēšanai.en_US
dc.description.abstractIt is acknowledged by many theorists that contemporary advertising is involved in the manipulation of values and attitudes to a much greater degree than communication of information about products and services. Advertising is a part of dominant ideology that helps to popularize and naturalize power structures in the society, including the one between men and women. The aim of this research is to determine what gender roles are assigned to men and women in contemporary printed advertisements, and the basic semiotic techniques employed in structuring them.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSemiotiskie līdzekļi dzimumu lomu strukturēšanai drukātā reklāmāen_US
dc.title.alternativeSemiotic Means of Structuring Gender Roles in Printed Advertisementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record