Rakstīšanas prasmju attīstīšana valodu kursos
Author
Poļežajeva, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ir pieaugušo komunikatīvo rakstīšanas prasmju attīstīšanas izpēte. Lai uzlabotu mācīšanas processu, tika izvēlētas divas pieejas – rakstīšanas produkta un rakstīšanas procesa pieeja. Izpētes gaitā tika izveidoti divu nodarbību plāni, ka arī tie tika īstenoti mācīšanas laikā. Rezultāti parādīja, ka pirmā izmantotā pieeja pastāv kā trenēšana, un padara otro pieeju vieglāku. Eksperiments pierādīja rakstīšanas procesa pieejas efektivitāti 100% gadījumos.
Atslēgvārdi: pieaugušo heterogēnas grupas, rakstīšanas produkta pieeja, rakstīšanas processa pieeja. This study represents a research into the development of the communicative writing skills of adults. In order to enhance the learning, two approaches - the product and process writing approach were used. During the research two lesson plans contrasting the approaches were created as well as implemented in the classroom. The results have shown that the first approach used serves as training in writing as well as makes it easier for the students to complete the second task. The experiment proved the effectiveness of the process writing approach in 100% cases.