Integrēto mārketinga komunikāciju modeļa ieviešana A/S "Kurzemes Radio"
Author
Germans, Vitāls
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tjarve, Rolands
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt integrēto mārketinga komunikāciju modeļa ieviešanu A/S "Kurzemes radio".Vadoties no bakalaura darba mērķa autors ir izvēlējies uzdevumus, kuri dod vislabāko ieskatu bakalaura darba mērķa sasniegšanai, ļauj izprast galvenos integrēto mārketinga komunikāciju tirgus izplatīšanas līdzekļus un veidus, kas ļauj pareizi novērtēt A/S „Kurzemes radio” integrēto mārketinga komunikāciju auditoriju un pilnveidošanas iespējas. Balstoties uz pētījumiem par integrēto mārketinga komunikāciju nozari un konkrētu uzņēmumu A/S „Kurzemes radio” darba autors ir izdarījis secinājumus un devis priekšlikumus integrēto mārketinga komunikāciju nozares un šai nozarē strādājošu uzņēmumu attīstībai, realizējot mārketinga komunikāciju tirgus aptveršanas stratēģiju. The bachelor”s goal is to investigate the integrated marketing communication model of implementation of JSC “Kurzemes radio. “
Drawing from the bachelor’s goal author chose the tasks according they give the best insight into the bachelor”s goal, to understand the key market of integrated marketing communications and distribution facilities in ways that allow correct assessment of the JSC “Kurzemes radio” integrated marketing communications and audience development opportunities.
Based on studies of integrated marketing communications industry and specific JSC “Kurzemes radio “ author has made the conclusions and proposals made by the integrated marketing communications industry and this sector of industry are the development of marketing communications market coverage strategy.