Sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: Swedbank prakses analīze
Author
Beseris, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: A/S Swedbank prakses analīze”. Pētījuma problēma ir pretrunīgi vērtētais „Swedbank” zīmola maiņas process.
Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz sabiedrisko attiecību jēdziena, nozīmes un stratēģijas izpratni, sabiedrisko attiecību komunikācijas procesā izmantoto komunikācijas instrumentu un kanālu aplūkošanu, kā arī zīmola maiņas jēdziena un sabiedrisko attiecību aktualitāšu izpratni zīmola maiņas ietvaros.
Darbā izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze, kā arī veikta „Swedbank” zīmola atpazīstamības pētījuma analīze. Pētījuma mērķis ir veikt „Swedbank” sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģijas analīzi un rast izpratni par zīmola maiņas iemesliem.
Pētījuma rezultāti liecina, ka „Swedbank” zīmola maiņas ietvaros sabiedrisko attiecību stratēģija ir izvēlēta veiksmīgi un zīmola maiņa notikusi apvienojot „Hansbanka” un „Swedbank” zīmolus, zem viena kopīga zīmola – „Swedbank”.
Darbs ir sistematizēts un sastāv no septiņām nodaļām un apakšnodaļām. Teorētiskā daļa ietver četras nodaļas, piektajā nodaļā ir aprakstītas pētniecības metodes, sestā nodaļa ir veltīta „Swedbank” situācijas raksturojumam, savukārt septītā nodaļā tiek analizēti iegūtie dati, kam seko secinājumi un pielikumi.
Atslēgvārdi
„Swedbank”, sabiedriskās attiecības, zīmola maiņas stratēģija