• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: Swedbank prakses analīze

Thumbnail
View/Open
309-12574-Janis_Beseris_Bakalaura_darbs_2009.pdf (1.027Mb)
Author
Beseris, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba temats ir „Sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģija zīmola maiņas ietvaros: A/S Swedbank prakses analīze”. Pētījuma problēma ir pretrunīgi vērtētais „Swedbank” zīmola maiņas process. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz sabiedrisko attiecību jēdziena, nozīmes un stratēģijas izpratni, sabiedrisko attiecību komunikācijas procesā izmantoto komunikācijas instrumentu un kanālu aplūkošanu, kā arī zīmola maiņas jēdziena un sabiedrisko attiecību aktualitāšu izpratni zīmola maiņas ietvaros. Darbā izmantotas divas pētniecības metodes – daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze, kā arī veikta „Swedbank” zīmola atpazīstamības pētījuma analīze. Pētījuma mērķis ir veikt „Swedbank” sabiedrisko attiecību komunikācijas stratēģijas analīzi un rast izpratni par zīmola maiņas iemesliem. Pētījuma rezultāti liecina, ka „Swedbank” zīmola maiņas ietvaros sabiedrisko attiecību stratēģija ir izvēlēta veiksmīgi un zīmola maiņa notikusi apvienojot „Hansbanka” un „Swedbank” zīmolus, zem viena kopīga zīmola – „Swedbank”. Darbs ir sistematizēts un sastāv no septiņām nodaļām un apakšnodaļām. Teorētiskā daļa ietver četras nodaļas, piektajā nodaļā ir aprakstītas pētniecības metodes, sestā nodaļa ir veltīta „Swedbank” situācijas raksturojumam, savukārt septītā nodaļā tiek analizēti iegūtie dati, kam seko secinājumi un pielikumi. Atslēgvārdi „Swedbank”, sabiedriskās attiecības, zīmola maiņas stratēģija
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18469
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV