Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMironova, Agataen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:34Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:34Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other16124en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18491
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir „TELE2 priekšapmaksas karšu Zelta Zivtiņa un Pildyk reklāmas komunikācijas salīdzinājums” un tā mērķis ir izpētīt Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa reklāmas adaptāciju Lietuvā priekš Tele2 priekšapmaksas kartes Pildyk. Vadoties no izvirzītā mērķa, darbā risināmie uzdevumi ir izpētīt uzņēmumu un izveidoto reklāmas kampaņu – draugu seriālu no saturiskā viedokļa, kā arī veicot anketēšanas metodi, noskaidrot patērētāju viedokli. Reklāmas veicināšana ir svarīga uzņēmumam, jo izmantojot atbilstošus komunikācijas līdzekļus uzņēmums spēj ietekmēt produkta pieprasījumu tirgū. Darbs veidots, lai veiksmīgi un vispusīgi apjaustu uzņēmuma reklāmas kampaņas darbību. Darbam ir teorētiski praktiska nozīme. Darbā izmantota speciālā komunikācijas un reklāmas literatūra. Teksta satura paskaidrošanai izmantotas tabulas, diagrammas un pielikumi. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai skatītāji ir apmierināti ar šo reklāmas kampaņu, kā arī salīdzināt Latvijas respondentu viedokli ar Lietuvas. Vēlos noskaidrot, vai šī adaptācija ir bijusi veiksmīgi un kādi faktori ir noteicošie, veidojot reklāmu Lietuvas tirgum. Šī darba ietvaros izveidoju anketu un no tās veicu secinājumus. Anketa tika izplatīta interneta vidē un rezultāti atspoguļoti apkopotā veidā. Darba gaitā tika veikta literatūras izpēte par to, kas ir reklāma, reklāmas kampaņa, televīzijas reklāma, anketēšana.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor paper is „Tele2 prepaid card Zelta Zivtiņa and Pildyk advertisement communication comparison” and it’s target is to explore Tele2 prepaid card Zelta Zivtiņa adaption in Lithuania for Tele2 prepaid card Pildyk. Based on target, work challenges are to explore the company and it’s promotion campaign – friend sitcom from content view, also making survey, find out consumer point of view. Advertising promotion is an important underaking, because the use of appropriate communication tools is able to influence the product market demand. The paper is made to successfully and comprehensively recognize company activities and to evaluate its communication and marketing activities. This paper is theoretically practical. There is used special communication and advertisement promotion literature. To emphasize text there are used tables, charts and supplements. Target of this bachelor paper is to find if consumers are satisfied with this advertisement promotion as well as compare Latvian respondent view with Lithuanian. Was this adaption succesfull and what factors were prevail in making this advertisement for Lithuanian market. Within this paper work I have made a survey and made conclusions out of it. Survey was distributed through internet medium and results are gathered in summarized form. In the making of this paper there was examined literature about what is advertisement, advertisement promotion, television advertisement, surveying.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTele2 priekšapmaksas karšu Zelta Zivtiņa un Pildyk reklāmas komunikācijas salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeTele2 prepaid card Zelta Zivtina and Pildyk advertisement communication comparisonen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record