Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorAišpure, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:48Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27450en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18592
dc.description.abstractakalaura darbā „Ekonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā „Latvijas Avīze” (2008. gada novembris 2009. gada marts)” tika pētīta masu mediju ietekme uz sabiedrību krīzes apstākļos un analizēts ekonomiskās krīzes Latvijā atspoguļojums laikrakstā „Latvijas Avīze”. Darba ietvaros tika izvirzīta hipotēze - masu mediju saturs būtiski ietekmē sabiedrības viedokļus, attieksmes, kā arī emocionālo fonu krīzes situācijās. Bakalaura darbā tika veikta laikrakstā „Latvijas Avīze” krīzei veltīto publikāciju kontentanalīze. Mediju ietekme uz sabiedrību tika pētīta izmantojot ekspertu intervijas un analizējot laikraksta „Latvijas Avīze” lasītāju vēstules. Apkopojot pētījuma rezultātus tika secināts, ka masu mediji krīzes laikā būtiski ietekmē emocionālo fonu sabiedrībā. Atslēgvārdi: ekonomiskā krīze, „Latvijas Avīze”, sabiedrība, masu mediji.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s Project „Positioning of the economical crisis in Latvia in daily newspaper "Latvijas Avīze" (November, 2008 - March, 2009)” describes the mass media impact to society during crisis and the positioning of the economical crisis in newspaper „Latvijas Avīze”. The hypothesis of the investigation: mass media has a large impact to the public opinion and emotional attitudes during the crisis. The research methods in Bachelors Project were – contentanalysis of the publications, letter analysis by the attitude scales and expert interwievs. Collecting the research resutlts, has found that mass media has a large impact to the emotional attitudes of the society during crisis. Key words: economical crisis, „Latvijas Avīze”, society, mass media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEkonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā "Latvijas Avīze" (2008. gada novembris - 2009. gada marts)en_US
dc.title.alternativePositioning of the economical crisis in Latvia in daily newspaper "Latvijas Avīze" (November, 2008 - March, 2009)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record