Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJurenase, Sanijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:49Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:49Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27952en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18597
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „Laikraksta „Diena” reputācijas aspekti”. Laikraksta „Diena” reputācijas aspekti tiek pētīti divās auditorijās – laikraksta „Diena” lasītāju auditorijā un laikraksta „Diena” sadarbības partneru vidū. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kuri reputācijas aspekti ir svarīgi šajās auditorijās un vai šie aspekti sakrīt abās auditorijās. Pētījuma teorētiskajā daļā tika apskatīts reputācijas jēdzienu un dažādu autoru reputācijas definīcijas. Tiek aplūkota teorija par reputācijas menedžmentu un reputācijas veidošanos, komunikācijas nozīmi reputācijas veidošanā, reputācijas nozīmi un vērtību organizācijā un reputācijas nozīmi krīzes situācijās. Tiek aplūkota teorija par reputācijas novērtēšanu. Tiek aplūkota teorija par masu medijiem un mediju ekonomiskajiem aspektiem. Pētījuma metodoloģijā tika izmantotas gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās pētnieciskās metodes. Tās ir anketēšana un intervija. Tika veikta arī auditorijas analīze. Pētījuma analītiskajā daļā tika veikta iegūto datu analīze un izdarīti secinājumi. Bakalaura darba noslēgumā tika secināts laikraksta „Diena” reputācija abās auditorijās tiek vērtēta atšķirīgi, jo katrai no auditorijām ir dažādas gaidas un intereses attiecībā uz laikrakstu „Diena”. Atslēgas vārdi: reputācija, RQ modelis, masu mediji, laikraksts „Diena”, auditorija.en_US
dc.description.abstractThe theme for this bachelor's paper is „Newspaper’s „Diena” reputation aspects”. Newspaper’s „Diena” reputation aspects are studied in two auditoriums - in the audience of newspaper’s „Diena” readers and amidst the newspaper’s „Diena” co-operation partners. The aim is to ascertain what aspects of reputation are important to these audiences, and whether these aspects coincide in both auditoriums. The theoretical part of the study analyzed the concept of reputation and the definitions of reputation by various authors. Additionally, the following theories were examined: the formation, assesment and management of reputation, the role of communication in reputation building, the importance and value of reputation within an organization as well as in crisis situations. The theory of mass media and it’s economic aspects were also described. The research methods were both qualitative and quantitative. They were questionnaire and interviews. The analysis of the audience was also carried out. In the analytical part of this paper, all the results were described and explained. Finnaly, the bachelor's paper was concluded that newspaper „Diena” reputation of the two auditoriums are valued differently in each of the audiences have different expectations and interests of the newspaper „Diena”. Key words: reputation, RQ model, mass media, newspaper „Diena”, audience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLaikraksta "Diena" reputācijas aspektien_US
dc.title.alternativeNewspaper's "Diena" reputation aspectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record