Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba "City Fitness" piemēra analīze
Author
Gricenko, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji. Fitnesa kluba ”City Fitness” piemēra analīze.” Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi , priekšlikumi, pielikumi.
Darba pētnieciskais jautājums bija izanalizēt kā pakalpojuma zīmols „City Fitness” komunicē ar patērētājiem un veicina to lojalitāti.
Darba teorētiskajā daļā apskatīta teorija par zīmolu, lojalitāti, mārketingu, sociālo mediju nozīmi mārketingā, klientu uzvedību ietekmējošajiem faktoriem.
Pētījuma realizēšanai tika pielietota daļēji strukturētā intervija un anketēšana.
Empīriskajā daļā apkopota informācija par uzņēmuma darbību, veikta intervija ar „CF” pārstāvi Ēriku Nadziņu, veikta aptauja „City Fitness” klientiem.
Atslēgas vārdi : lojalitāte, City Fitness, fitnesa klubs, klientu lojalitāte, zīmols, mārketings The theme of this bachelor paper is „Customer loyality criteria. ”City Fitness” club example analysis.” Work consist of an introduction, theoretical , methodological,empirical part, conclusions, proposals, attachments.
The question of the research was analyze the service mark "City Fitness" communicates with consumers and promote their loyality.
Theoretical part consists of the theory of brand, loyality ,marketing, social media, customer behavior in the market.
Within this paper used interview with a company representative and there are made a survey for clients.
The empirical part includes information about the company „City Fitness” and it’s activities. There are made an interview with the „CF” representative and carried survey for „CF” clients.
Keywords: loyalty, City Fitness, a fitness club, customer loyalty, brand, marketing