Jauniešu iepirkšanās paradumi kolektīvajos iepirkšanās portālos
Author
Rozevska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Jauniešu iepirkšanās paradumi kolektīvajos iepirkšanās portālos” ir aprakstīta teorija par sociālajiem medijiem un tīkliem, interneta tehnoloģiju lietotājiem, mārketingu un kolektīvo iepirkšanās portāliem.
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kādi ir jauniešu lietošanas paradumi sociālajos tīklos un kolektīvajos iepirkšanās portālos. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā ir veikta aptauja par jauniešu lietošanas paradumiem kolektīvajos iepirkšanās portālos un sociālajos tīklos. Kā arī analizēti pieejamie statistikas dati par sociālo tīklu vidi un kolektīvās iepirkšanās portāliem. Darba nobeigumā ir aprakstīts darba ietvaros veiktais pētījums, veikta iegūto datu analīze, kā arī izdarīti iegūtie secinājumi.
Atslēgas vārdi: sociālie tīkli, facebook.com, twitter.com, draugiem.lv, jaunieši, kuponi, kolektīvās iepirkšanās portāli Bachelor work „Young people’s habits using collective shopping sites” describes the theory of social media and networks, users of internet technology, marketing, and collective shopping sites. Bachelor thesis is to find out what are the habits of young people in social networks and collective shopping sites. Bachelor's thesis research is part of a survey on the usage habits of young people in collective shopping sites and social networks. As well as analyzing the statistical data available on social networking environment and collective shopping sites. The summary of the described work within the framework of a study, carried out analysis of data, as well as by the findings in.
Keywords: social networks, facebook.com, twitter.com, draugiem.lv, young, coupons, collective shopping sites