Sociālā mārketinga efektivitāte: “Pirelli Key Point” autocentra labdarības akcijas „Riepas ar sirdi” gadījuma analīze
Author
Kokņeviča, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma mārketinga projekta efektivitāti, sadarbībā ar nevalstisko organizāciju. Apskatīt vai nevalstiskā organizācija palīdz uzņēmējiem veidot reputāciju un zīmola tēlu.
Darba struktūru veido ievads, teorētiskā daļa, metodoloģijas teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, kā arī 4 pielikumi.
Darba teorētiskajā daļā aplūkots sociālais mārketings, ārēja komunikācija, nevalstisko organizāciju sabiedriskās attiecības un komunikācija, zīmola jēdziens, zīmola veidošana un zīmola komunikācija.
Darba metodoloģiskā daļā tiek izmantotas 3 pētījuma metodes: labdarības fonda SVID analīze, anketēšana un strukturēta intervija.
No pētījuma rezultātiem būs iespēja izdarīt secinājumus un noteikt vai tiks apstiprināta bakalaura darbā izvirzīta hipotēze:
Nevalstiskas organizācijas ir efektīvs uzņēmuma mārketinga instruments.
Atslēgvārdi: uzņēmums, nevalstiskas organizācijas / NVO, sociālais mārketings, zīmols, efektivitāte. The purpose of this work is to research the effectiveness of social marketing of the company's project cooperated with non-state organization. Analyze, do non-state organization assists business to rate up its reputation and brand in that case.
The structure of the work is foreword, theoretical part, the theoretical methodology, empirical part, findings and four apps.
In theoretical part are considered: social marketing, external communication, the non - state organizations public relations and communication, the meaning of the brand, brand generation and brand communication.
There are used three research methods in theoretical methodology: charity fund SWOT analysis, survey and structured interview.
From the research results will be able to consider and decide will the main hypothesis in the topic of the bachelor work be accepted:
Non-state organisations are effective marketing tool.
Key words: organisation, non-state organisations, social marketing, brand, effectivenes.