Personīgā zīmola veidošana un nozīme komunikācijas industrijas darba tirgū
Author
Tauriņš, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Personīgā zīmola veidošana un nozīme komunikācijas industrijas darba tirgū” aplūkots Latvijas augstskolu komunikācijas zinātnes studiju programmu studentu sociālo tīklu lietošanas paradumi un izmantojums personīgā zīmola veidošanā industrijas potenciālās darba vietas perspektīvā. Darbs sastāv no četrām daļām – teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un rezultātu. Pamatojoties uz teorētiskās bāzes saistībā ar darba tēmu, tika veikta Latvijas studentu aptauja, sociālo tīklu profilu kontentanalīze un jauno komunikācijas profesionāļu panākumu antropoloģiska izpēte.
Rezultāti sniedz padziļinātu ieskatu komunikācijas zinātnes studentu sociālo tīklu patēriņā, rīku izmantošanas nodomos un to pielietojumā personīgā zīmola veidošanā vai graušanā. Pētījums akcentē problēmas, kas ņemamas vērā, publicējot publiski pieejamu informāciju.
Atslēgas vārdi: personīgais zīmols, sociālie tīkli, studenti, LinkedIn, Facebook This Bachelor thesis “The importance and creation of personal brand for career in communication industry” research social media consumption and usage habits of Latvian communication study program students as personal branding in perspective of career in industry. The Bachelor thesis consists of four parts – theoretical, methodological, empirical and results. Based on theoretical foundation, Latvian students survey, social media profile content analysis and young communication professional’s success anthropological research.
The results provides deepened knowledge about the usage of social media between Latvian students and purpose of communication tool usage in creation and destruction of personal brand. The research highlights problems in posting public information.
Keywords: personal brand, social media, students, LinkedIn, Facebook