Reklāmas laukumu pārvaldības sistēma žurnāliem
Author
Smelēna, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Ķemme, Mārtiņš
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Reklāmas laukumu pārvaldības sistēma žurnāliem ir paredzēta, lai aģenti varētu viegli rezervēt reklāmas laukumus, noslēgt līgumus par tiem, apmaksāt rēķinus un apskatīt savus rezervētos laukumus. Informāciju par piedāvājumu var aplūkot jebkurš, kuram ir pieeja internetam, bet, lai slēgtu līgumu par reklāmas laukuma izmantošanu, ir nepieciešams reģistrēties sistēmā. Sistēmas saturu pārvalda administrators ar nelielām vai nekādām priekšzināšanām IT. Sistēma ir lietotājiem draudzīga ar intuitīvu dizainu. Advertising space management system for magazines is created to provide easy advertising space reservation, contract creation, invoice payments and reserved space viewing for agent. Everyone who is connected to internet can view details of offers, but only registered users can sign contracts for field reservation. The contents of the system are managed by administrator with little or no previous knowledge in IT. The system is user friendly with intuitive design.