Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorArmuševica, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:30Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:30Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24542en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19283
dc.description.abstractTā kā mūsdienās tūrisma pakalpojumu tirgus noris virtuālajā vidē, uzņēmumam SIA „Baldones ceļotājs” sava vārda un vietnes popularizēšanai nepieciešamas mūsdienīgas, efektīvas interneta mārketinga metodes, ko var nodrošināt sociālie mediji. Tāpēc mērķis ir uzsākt sociālo mediju izmantošanu tūrisma biroja biznesa attīstībai, reģistrējot to populārākajās sociālo mediju vietnēs, kā arī nodrošinot vietnes apmeklētības analīzes rīka ieviešanu, vispirms iepazīstot gan sociālo mediju jēdzienu un kategorijas, to pielietojumu uzņēmējdarbības veicināšanai, gan vietnes analīzes metodes un rīkus, lai izvēlētos uzņēmuma vajadzībām atbilstošāko. Pēc pusgada aktivitātēm sociālajos medijos, vietnes apmeklējumu skaits mēnesī pieaudzis divas reizes, t. sk. par 20% no kopējā apmeklējumu skaita palielinājusies novirzīšanas plūsma no sociālo mediju vietnēm.en_US
dc.description.abstractSince nowadays market of tourism services take a place in a virtual environment, company “Baldones ceļotājs” needs effective internet marketing techniques for itself and site promotion that can be provided by the social media. Therefore the aim for travel agency business development is to initiate the use of the social media by company’s registration in the most popular social media sites and by providing the web analytics tool implementation, at first learning about the social media concept and categories, its usage for business development, and also about web analytics methods and tools to select the most appropriate tool for comapny’s needs. Page views per month has doubled after half a year activities in a social media, including 20% of the total number of visits has increased by redirect flow from social media sites.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSociālie mediji un to pielietojums tūrisma biroja biznesa attīstībaien_US
dc.title.alternativeSocial media and its usage for travel agency business developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record