Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorNaumova, Fainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:36Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:36Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29349en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19330
dc.description.abstractMainīgās biznesa vides un globalizācijas dēļ uzņēmumiem ir jāmaina savas darbības ierastā stratēģija, lai kļūtu konkurētspējīgiem ne tikai iekšējā tirgū, bet arī ārējos tirgos, jo eksports ir kļuvis par neatņemamu uzņēmuma panākumu un peļņas gūšanas avotu.Maģistra darba mērķis ir raksturot valsts atbalsta politiku Baltijas valstīs un izpētīt Latvijas valdības eksporta atbalsta politikas ietekmi uz Latvijas uzņēmumu konkurētspēju. Darbā izvirzītā hipotēze, ka Latvijas valdības īstenotā eksporta atbalsta politika ir galvenais Latvijas uzņēmumu konkurētspējas nodrošināšanas faktors, nav apstiprinājusies. Uzņēmumu konkurētspēju galvenokārt nodrošina eksporta produkcijas kvalitāte un iespēja piedāvāt lētāku preci, kas tiek panākts uzņēmuma paša spēkiem pateicoties pieredzei, tirgus zināšanām, augsti kvalificētam darbaspēkam un jaunu tehnoloģiju un inovāciju ieviešanai. Tomēr valsts atbalsta politikai ir sava nozīme uzņēmumu eksporta veicināšanā.en_US
dc.description.abstractBecause of changing business environment and globalization companies must change their usual acting strategy to become competitive not only in domestic market but also in foreign markets as exports have become an important condition for successful business and source of profit.The aim of Master thesis is to describe the state aid policy in the Baltic countries and to reveal the impact of state export aid policy on competitiveness of Latvian companies. The hypothesis that the Latvian government’s export promotion policy is the key factor of competitiveness of Latvian companies has not been confirmed. The competitiveness of companies is met mainly because of the quality of the export products and ability to offer a cheaper product. These factors are ensured by company’s own forces due to experience, market knowledge, highly skilled workers and new technologies and innovations introduced by the company. However, state aid policy has an important role in promoting export.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleValsts eksporta atbalsta politikas ietekme uz Latvijas uzņēmumu konkurētspēju ārvalstu tirgosen_US
dc.title.alternativeThe Impact of State Export Aid Policy on Competitiveness of Latvian Companies in Foreign Marketsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record