"Vinotēkas Winiveria" konkurētspējas analīze Latvijas tirgū
Author
Reinberga, Vineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Tikai konkurētspējas izvērtējums mūsdienās ļauj uzņēmumiem saprast un novērtēt kādi ir tie nosacījumi, ar kuru palīdzību var uzvarēt konkurencē vai konkurēt kādā no tirgus daļām.
Pētījuma mērķis ir izpētīt „Vinotēkas Winiveria” konkurētspēju Latvijas tirgū un izstrādāt turpmākās attīstības stratēģiju, kas veicinātu gan efektīvu uzņēmuma saimniecisko darbību, gan ilgtspējīgu attīstību.
Pētījums ir veidots, ņemot vērā atziņu, ka konkurētspējas analīze tirgū var palīdzēt izstrādāt konkurētspējīgu turpmāko stratēģiju.
Autore pētījuma gaitā identificē uzņēmuma „Vinotēka Winiveria” konkurētspēju un tirgu, izmantojot dažādas literatūrā piedāvātas metodes.
Pētījuma rezultātā autore veic uzņēmuma „Vinotēka Winiveria” konkurētspējas analīzi Latvijas tirgū un izstrādā uzņēmuma vajadzībām atbilstošu stratēģiju.
Atslēgvārdi: konkurence, stratēģija, tirgus analīze, konkurētspēja, konkurenti, vadība. Today, only evaluation of competition allows companies to understand and appreciate what are the conditions that can win the competition or can help to compete in a market share.
The objective of the research is to explore competitiveness of "Vinotēka Winiveria” in the Latvian market and to create a further development strategy for promoting the efficient operations and sustainable development of the company.
The research is designed taking into account the recognition that competitive market analysis can help in development of a competitive strategy for the future.
During the study the author identifies competitiveness and market of "Vinotēka Winiveria”, using a variety of methods proposed in the literature.
As a result of the study the author analyses the competitiveness of "Vinotēka Winiveria" in Latvian market and creates a strategy which corresponds to the needs of the company.
Keywords: competition, strategy, market analysis, competitive strategy, leadership, rivals.