Latvijas tēla veidošana un virzīšana zīmola kontekstā
Autor
Kondratova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir „Latvijas tēla veidošana un virzīšana zīmola kontekstā”.
Veiksmīgi izveidots valsts tēls rada priekšrocības valsts eksportētām precēm globālajā tirgū, sekmē tūrisma nozares attīstību, veicina tiešo ārvalstu investīciju piesaisti un kopumā uzlabo dzīves līmeni valstī.
Darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt valsts tēla veidošanas un virzīšanas aspektus zīmola kontekstā, noteikt Latvijas tēla attīstības problemātiku, kā arī piedāvāt Latvijas tēla veidošanas un virzīšanas pasākumus.
Darba ietvaros tika izpildīti tādi uzdevumi kā teorētiskās literatūras izpēte par zīmolu un valsts zīmola veidošanas un virzīšanas aspektiem, Latvijas tēla virzīšanas pasākumu analīze, Latvijas tēla veidojošo aspektu – tūrisma un biznesa vides analīze, kā arī priekšlikumu definēšana Latvijas tēla virzīšanai.
Noslēdzoties pētījumam, darba autore secināja, ka ir nepieciešams primāri komunicēt Latvijas tēla noteiktus elementus valsts iedzīvotājiem, lai tie var īstenot komunikācijas kanāla funkciju.
Darbs sastāv no 107 lapām, iekļauj 39 attēlus, 1 tabulu un 3 pielikumus. Darba izstrādei tika izmantoti 47 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi: Latvijas tēls; valsts zīmols; zīmola virzīšana. The topic of the master's thesis is "Building and Promoting Latvia's Image as a Brand".
A successful image of the country offers advantages for exported goods on the global market, promotes the development of tourism, promotes attraction of foreign direct investments and generally improves living standards in the country.
The objective of this master thesis is to explore the theory of national image building and promotion, in order to determine Latvia's image development issues, as well as to assess Latvia's image creation and promotion activities.
The main tasks completed in this master thesis include exploration of literature on national brand building and promotion, an analysis of Latvia's image and image-building efforts within the tourism and business environments, and a proposal for promoting Latvia's image for the future.
The author concluded that it is necessary to communicate certain elements of Latvia's image to its citizens and residents, so that Latvians themselves can function as one communication channel.
The thesis consists of 107 pages, 39 pictures, one table, and three appendices. 47 literature sources were used in the development of this work.
Keywords: Latvia's image; national brand; promoting the brand.