Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorVazdiķe, Elvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:54Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41241en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19477
dc.description.abstractElva Vazdiķe. Bakalaura darbs: „Pircēju rīcību ietekmējošiem faktoriem Latvijas piena produktu tirgū vietējo un importa zīmolu kontekstā.” Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par pircēju rīcību un uz autores veiktās Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus Latvijas piena produktu tirgū vietējo un importa zīmolu kontekstā. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti patērētāju rīcības ietekmējošie faktori un produkta zīmola nepieciešamība. Otrajā nodaļā tiek veltīta situācijas analīzei Latvijas piena produktu tirgū. Trešajā nodaļā tiek analizēti veidotā pētījuma analīze, pētījums veikts ar anketēšanas metodi. Bakalaura darbs satur 76 lpp, 7 tabulām un 8 attēliem, 2 pielikumiem. Atslēgvārdi: patērētājs, pircējs, pircējurīcība,piena produkti, lēmums par pirkumu, zīmols.en_US
dc.description.abstractElva Vazdiķe. Bachelors work “Factors influencing consumer behaviorin Latvian dairy market both localand imported brands in the context” Bachelor's work is based on the theory of knowledge of buyer behavior and the author’s survey of Latvian residents, explore the the factors influencing buyer behavior Latvian dairy market both local and imported brands of context. The thesis consists of three chapters. The first chapter discusses the factors influencing consumer behavior and product branding necessity. The second chapter is devoted to analysis of situation in Latvian dairy market. The third chapter analyzes the created study analysis, a study done by questionnaire method. The Bachelor’s paper contains 76 pages, 7tables and 8 pictures, 2 appendixes. Keywords: consumer, shopper, consumer behavior, dairy products, the decision to purchase the brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori Latvijas piena produktu tirgū vietējo un importa zīmolu kontekstā.en_US
dc.title.alternativeFactors influencing Consumer Behavior in Latvian Dairy market both Local and Imported Brands in the Context.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record