Show simple item record

dc.contributor.advisorIvaščuks, Vadimsen_US
dc.contributor.authorTrēziņa, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:01Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:01Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5179en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19536
dc.description.abstractBakalaura darbs sastāv no 98 lappusēm. Tēmas izklāsts 7 nodaļās. Trešajā nodaļā ietilpst divas apakšnodaļas, ceturtajai nodaļai ir divas apakšnodaļas, pirmajai apakšnodaļai ir trīs apakšnodaļas, piektā nodaļa sastāv no piecām apakšnodaļām. Darbā izmantoti uzņēmuma grāmatvedības dati, normatīvie akti, zinātnisko psiholoģijas un biznesa vadības literatūru, valsts statiskās un Latvijas Reklāmas asociācijas dati, periodiskie izdevumi, kvalifikācijas celšanai - semināri. Bakalaura darbā tiek pētīti ar reklāmas veidošanas saistītie psiholoģiskie iedarbības principi un to nesēju tirgus analīze Latvijā. Darba pamatā ir reklāmas psiholoģisko iedarbības principu un to efektivitātes novērtēšanas teorētiskā analīze. Nozīmīgu vietu praktiskā darbā ieņem Latvijas reklāmas nesēju tirgus analīze un Latvijas reklāmas tirgus analīze 2005.gadā.Darbs ir izstrādāts balstoties uz ekonomiskās analīzes, salīdzināšanas metodēm un autora pieredzi reklāmas jomā.en_US
dc.description.abstractBachelor theses consists of 98 pages. Contents ar subdivided in 7 chapters. Third chapter has two subchapters, fourth chapter has two subchapters, from them the first subchapter is subdivided in 3 sub-subchapters, chapter number five has 5 subchapters. As a source of information regualtive and legal acts of Republic of Latvia, scientific literature – scientific psychology and bussiness management, data from Central statistic bureau and Advertisers association, mass media, thematic seminars. In bachelors thesis there are explored and analyzed such topics as: psychological impact of the advertisments elaborated in production process, market analysis of the adrvertising service providers in Latvia. Thesis is based on analysis and evaluation of theory of psychological impact principles of the advertising tools.Target market analysis takes meaningful part of thesis, main subjects are – advertising tools and advertisment market analysis in Latvia in 2005. Methods used in resaerch: economical analysis, comaprison study, and empiric method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleReklāmas psiholoģiskie iedarbības principi un reklāmas analīze Latvijāen_US
dc.title.alternativePsyhological principles of imparts of adverhisment and analizes of adverhisments in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record