Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džinetaen_US
dc.contributor.authorStrazdiņa, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:04Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:04Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8415en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19563
dc.description.abstractDarba tēma “ Darbinieku motivācija pakalpojuma sfēras uzņēmumā ” izvēlēta pamatojoties uz to, ka ar motivāciju cilvēki saista savas vajadzības, notiek pārmaiņas procesos, organizāciju darbībā, mainās darba devēju un darbinieku attieksme, prasības. Darbinieku motivācija kļūst par mūsdienu uzņēmuma panākumu atslēgu. Maģistra darba mērķis ir izpētīt galvenās darbinieku motivācijas metodes pasaulē un Latvijā un izanalizēt šo metožu pielietojumu pakalpojumu sfēras uzņēmumā. Iegūtie rezultāti apliecina, ka motivācijas procesā, neatkarīgi no uzņēmuma lieluma ir jāpiedalās abām pusēm - gan darba devējam, gan darbiniekiem. Vadītājiem ir jābūt skaidri zināmām darbinieku vajadzībām, jāievēro viņu individualitāte, jābūt atvērtiem jaunām idejām un jāņem vērā kultūras atšķirību faktors, kas kļūst arvien izšķirošāks saskarsmē ar dažādo tautību darbiniekiem. Darba apjoms ir 117 lapaspuses un tajās ir 3 tabulas, 63 attēli un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: motivācija, vajadzības, pakalpojumu sfēra, personālmenedžments.en_US
dc.description.abstractA master degree work theme “Employee motivation in service sector enterprise” was choosed basing on fact that people join motivation with their needs, changes in all processes and organization activities happens without interraption. Changes take place as in company as in its employee attitude and demands. Employee motivation nowdays is a key for company success. Master degree purpose is to explore main motivation methods used around the world and in Latvia, to analize these methods in service sector enterprise. Work results demonstrate that in motivation process, despite of enterprise size, must be joined both parts – management and employment. Management need to have clear view about employees needs, must take note their personality, must be open for new ideas and have to keep in mind culture differences which become more determinant in interelation with different nationality employees. In work are 117 pages, 3 tables, 63 pictures and 3 enclosures. Key words – motivation, needs, service sector, personal management.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDarbinieku motivācija pakalpojumu sfēras uzņēmumāen_US
dc.title.alternativeEmployee motivation in service sector enterpriseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record