dc.contributor.advisor | Broks, Andris | en_US |
dc.contributor.author | Zeliksone, Ida | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:36:17Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:36:17Z | |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.other | 15644 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19602 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā „Fizikālo parādību apguves metodiku daudzveidība” ir izstrādāts mācību materiāls skolotāja darbam fizikā ar 10. klašu skolēniem mehānikas sadaļā kinemātika. Darbā ir doti tematiskie plāni ar oriģināliem uzdevumiem un metodiskie norādījumi. Īpaša uzmanība veltīta metodes apskatiem, lai darbu varētu izmantot regulārai skolotāja darbībai. | en_US |
dc.description.abstract | In the diploma paper “Methodical Diversity of Physical Phenomena Studies in School” the teaching aid has been for teachers of Physics, which is applied for the 10th grade students of Mechanics (Kinetics Section). There are thematic plans accompanied with original tasks and methodological instructions given in the paper. Especial attention is devoted to methods in order to use the materials provided in everyday work. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Fizikālo parādību apguves metodiku daudzveidība | en_US |
dc.title.alternative | Methodical diversity of physical phenenomena studies in school | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |