Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Olgaen_US
dc.contributor.authorPurklāva, Annijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:07Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36978en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20216
dc.description.abstractBakalaura darbs veikts starpkultūru pētījumu ietvaros un veltīts francūža Šarla Perro un latviešu Kārļa Skalbes literāro pasaku salīdzināšanai. Darbs iepazīstina ar franču un latviešu pasaku pirmsākumiem, to attīstību un klasifikāciju, kā arī veicina izpratni par pasaku psiholoģisko ietekmi un to pedagoģisko nozīmi valodu apguvē. Darba mērķis ir pierādīt, ka dažādu tautu pasakas ir atšķirīgas, pat ja to nosaukumi ir vienādi, ka tajās ir atrodamas tautas kulturālās iezīmes, kā arī rosināt pasniedzējus izmantot pasakas valodas apguves procesā.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper represent an intercultural research that is devoted to the comparative analysis of fairy tales written by two authors from different cultures: Latvian Kārlis Skalbe and French Charles Perrault. The paper brings to the light French and Latvian fairy tales’ prime origins and the developement, their classification and contributes to the understanding of fairy tales’ psychological significance and their pedagogic importance in teaching languages. The aim of the research is to prove that fairy tales of the same title in different countries vary and that fairy tales contain cultural features.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSalīdzinošā franču un latviešu pasaku analīze un pasaku pielietojums franču valodas apguvēen_US
dc.title.alternativeComparative analysis of French and Latvian fairytales and their application in French language acquisitionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record