Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorLeišavniece, Silvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:16Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:16Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43168en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20289
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts mobilo ierīču izmantojums dažādu valodas līmeņu apguvē, balstoties uz Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodas apguvē. Darba mērķis ir izpētīt vairākas izglītojošās mobilās lietotnes un to pielietojumu un nozīmību mācoties spāņu valodu kā svešvalodu ņemot vērā dažādos valodas prasmes līmeņus. Pētījuma veikšanai tika izvēlētas 5 populārākās izglītojošas mobilās lietotnes otrās valodas apguvei, proti, spāņu valodas apguvei un uzskaitīti to plusi un mīnusi. Pētījuma rezultāti noved pie secinājuma, ka mobilās lietotnes otrās valodas apguvē ir radošs un tajā pat laikā izglītojošs, pamācošs un efektīvs valodu apguves līdzeklis. Atslēgvārdi: otrā svešvaloda, mobilo ierīču izmantošana valodas apguvē, valodas prasmes līmeņi, Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodu apguvē, mobilā lietotne, viedtālrunis.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor thesis mobile assisted language learning and language levels by Common European Framework of Reference for Languages were analyzed. The aim of the research is to examine several educational mobile applications to find out their usage and contribution in learning Spanish as second language, taking into account the learner’s different language level. For the research 5 most popular educational mobile applications for second language learning, namely, for Spanish language, were selected and their pros and cons were listed. The results of the research demonstrate that mobile applications for second language learning are creative and at the same time educational, instructive and efficient learning tools. Keywords: second language acquisition, mobile assisted language learning (MALL), language level system, Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), mobile application (app), Smartphone.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleMobilo ierīču izmantošana dažādu valodas līmeņu apguvēen_US
dc.title.alternativeMobile Assisted Language Learning for Different Language Levelsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record