Žurnāla veidotais un auditorijas uztvertais tēls: mūzikas, mākslas un modes žurnāla "Veto Magazine" gadījuma analīze
Author
Plūmīte, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Žurnāla veidotais un auditorijas uztvertais tēls: mūzikas, mākslas un modes žurnāla "Veto Magazine” gadījuma analīze” mērķis ir noskaidrot, kā žurnāls veido savu identitāti, un kādu tēlu uztver auditorija. Lai izprastu iemeslus, kādēļ auditorija lasa „Veto Magazine”, tiek noskaidrotas lasītāju domas par līdzīga satura žurnālu – „Franks”, kā nozīmīgu aspektu ņemot vērā mediju lietošanas paradumus.
Darba pētnieciskā problēma ir starp žurnāla veidotā tēla iecerēm un realizāciju dzīvē salīdzinājumā ar auditorijas uztverto tēlu.
Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta žurnāla kā medija specifika, medija un auditorijas mijiedarbība un mārketinga aktivitātes, kas tiek veiktas popularizēšanas nolūkos.
Darba metodoloģiskajā daļā tiek izmantotas intervijas, lai uzzinātu žurnāla veidotāju satura pasniegšanas mērķus un metodes, kā tie tiek sasniegti. Aptaujas tiks pielietotas, lai izpētītu, kādu žurnāla tēlu uztver auditorija.
Darba empīriskā daļa balstās uz teorētisko daļu. Tajā tiek apkopota informācija par analizētajiem žurnāliem, to tēla uztveri no veidotāju un auditorijas skata punkta.
Atslēgas vārdi: Veto Magazine, Franks, tēls, identitāte. Bachelor's work „Image, that "Veto Magazine” has created and how audience has captured it: music, art and fashion magazine "Veto Magazine" case analysis” goal is to find out how the journal creates its own identity, and how audience percievs the image of the magazine. To understand the reasons why an audience reads the „Veto Magazine”, readers are asked to share their thoughts on similar magazine called "Frank", as an important aspect of the given media usage patterns.
Business research problem is between the image that magazine intends to create, it's realization in life and to how audience captures this image.
The work consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical.
The theoretical part of the work is viewed as: magazine's as a specific type of Media, interaction between media and audience, and marketing activities that are carried out for the promotional purposes.
The methodological part constists of survey to find out what the goals of magazine are, methods to reach these goals and how the goals are achieved. The survey will be used to explore how does the audience percievs the image of the magazine.
The empirical part is based on the theoretical part. It combines information about the analyzed magazines, the perception of their image and audience's point of view.
Keywords: Veto Magazine, Franks, image, identity.