Ekonomikas attīstības ietekme uz Latvijas tēlu Eiropas Savienībā
Author
Purviņš, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Par sava bakalaura darba tēmu izvēlējos „Ekonomiskās attīstības ietekme uz Latvijas valsts tēlu Eiropas Savienībā”. Vēlējos gūt padziļinātu ieskatu valsts tēla veidošanas procesā un Latvijas ekonomiskās attīstības ietekmējošajos faktoros uz valsts tēlu.
Darba mērķis ir izpētīt kā Latvijas ekonomiskā izaugsme pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ietekmēja un ietekmē Latvijas tēla veidošanu un attīstību.
Mana darba hipotēze ir: Latvijas ekonomiskā attīstība un izaugsme pozitīvi ietekmē Latvijas valsts tēlu Eiropas Savienībā.
Latvijas straujā ekonomikas izaugsme pēc iestāšanās Eiropas Savienībā ir viens no galvenajiem iemesliem, kā dēļ palielinājās interese par Latviju kā tūrisma objektu. Lai arī Latvijai bija strauja ekonomiskā izpausme, ar to nepietiek, lai uzlabotu Latvijas valsts tēlu. Latvijas institūcijām ir jārada viena, kopēja stratēģija, pēc kuras vadīties un attīstīt Latvijas tēlu pēc viena noteikta redzējuma. As a theme for this bachelor paper the author chose “The influence of economical growth to Latvia’s image in the EU”. The author wanted to gain a deeper insight into the process of making a country’s image and the influencing factors of economical growth to the country’s image as well as investigate how the builders of Latvia’s image make strategies for further actions.
The aim of this paper is to find out how Latvia’s economical growth after joining the EU influenced and is still influencing the county’s image in the EU.
The hypothesis of this paper is: The economical growth of Latvia is positively influencing the image of Latvia in the EU.
Latvia’s fast economical growth after joining the EU is one of the main reasons why the interest increased about Latvia as a tourist object. Although Latvia had a rapid economical growth, it’s not enough to improve Latvia’s image. The institutions in Latvia have to make one joint strategy for the development of the country’s image after a certain vision.