Tūrisma pakalpojumi Madonas novadā uzņēmēju skatījumā
Author
Vasiļjeva, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zača, Evija
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās tūrisms ir daudzfunkcionāla nozare, kas galvenokārt ietver sabiedrības atpūtas iespējas. Tūrisms ir arī liela uzņēmējdarbības nozare un nozīmīgs nodarbinātības avots.
Madonas novads ir bagāts ar unikāliem resursiem jaunu tūrisma pakalpojumu izveidei. Tāpēc bakalaura darbā tiks pētīti tūrisma pakalpojumi Madonas novadā uzņēmēju skatījumā.
Bakalaura darba mērķis: Noskaidrot Madonas novada tūrisma un tā patēriņa tendences.
Bakalaura darbā tika pielietota teorētiskā pētīšanas metode – literatūras analīze, kā arī empīriskās pētījuma metodes – daļēji strukturētas intervijas ar uzņēmējiem (N=6) un interneta aptauja uzņēmējiem (N=12).
Darbs sastāv no piecām nodaļām: pirmajā nodaļā tika skaidrots tūrisma jēdziens, otrajā nodaļā tūrisma pakalpojumi tika apskatīti caur tūrisma socioloģijas un patērēšanas kultūras prizmām, trešajā nodaļā tika aprakstīts Madonas novads – tūrisma iespējas tajā, kā arī iepriekš veiktie pētījumi. Ceturtajā nodaļā tika aprakstīta pētījuma metodoloģija. Piektajā nodaļā tika aprakstīts darba autores pētījums, tā rezultāti, iegūtās informācijas analīze. Today, tourism industry is functional sphere, which main includes social recreation possibilties. Tourism is big business sector and important soyrce of employment.
Madona’s region is unique with resources which helps to estabilish new srvice of tourism. That because in diploma paper from the entrepeneur’s aspect will be studing services on tourism in Madona’s region.
Diploma paper object – to clarify tourism and it’s consumption tendency in Madona’s region.
In diploma paper was used theretical research method – literature analysis and emperical research method – semi structured interwievs with entrepreneur’s (N=6) and internet questionnaire (N=12).
Diploma paper consist from five parts: in first part was interpreted tourism conception, in second part tourism services were looked through tourism sociology and consumer culture, in third part - previously made researches, in fourth part was described metodolgy of research. In fifth part was described diploma paper’s author research - results, achieved information analysis.