"Twitter" kā digitālā laikmeta komunikācijas rīks: "Radio SWH" un "TV3" piemēru analīze
Author
Salmiņa, Ramona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba ””Twitter” kā digitālā laikmeta komunikācijas rīks: „Radio SWH” un „TV3” piemēru analīze” mērķis ir noskaidrot, kā divi Latvijas mediji („Radio SWH” un „TV3”) izmanto sociālo tīklu „Twitter” un tā piedāvātos rīkus komunikācijas veidošanā un, kas ir tās lietas uz kurām katrs no medijiem vairāk koncentrējas.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas par medijiem, masu medijiem, sociālo tīklu „Twitter”un identitātes veidošanu. Metodoloģijas daļas, kurā iekļauta kontentanalīze, eksperimenta veikšana un dziļās intervijas ar izvēlēto mediju pārstāvjiem un empīriskās daļas, kurā analizēti pētījumā iegūtie dati.
Atslēgas vārdi:„Twitter”, „Radio SWH”, „TV3”, „mediji”, „identitāte”, „saturs” Bachelor paper`s ”Twitter as digital age communication tool: Radio SWH and TV3 case analysis” main objective is to find out how the two Latvian media (Radio SWH and TV3) uses social network Twitter and the communiocation tools it offers, and what are those things to which each of the media are more focused.
Work consistsof a theoretical part of the media, the mass media, social network Twitter, its use habits and identity. Of methodology, which includes contentanalise, experimental work, deep interviews with chosen media representatives and epirical parts, in which analysed obtained dates in the resaerch.
Keywords: „Twitter”, „Radio SWH”, „TV3”, „media”, „identity”, „interactive communication”