Pašnāvība kā sabiedrisko attiecību kampaņa Dailes teātra izrādē "Finita la comedia!"
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
N/A
Abstract
Darba nosaukums ir „Pašnāvība kā sabiedrisko attiecību kampaņa Dailes teātra izrādē „Finita la Comedia” ”.
Pētījuma teorētiskā bāze ir balstīta uz vairāku nozaru teorētiķu darbiem- sabiedriskajās attiecībās tas ir Dž.Grunigs, L.Salters un A.Gregorija; teātra zinātnē P.Pavī, Ž.Rancjē, R.Saners.
Empīriskajā daļā ir trīs pētniecības metodes- teātra semiotika, kvalitatīvā kontentanalīze un anketēšana. Šī darba mērķis ir izpētīt, kā darbojas sabiedrisko attiecību kampaņa izrādē un kā tās pārraidītās vērtības korelē ar izrādes skatītāju.
Darbs sastāv no deviņām nodaļām, kurās ietilpst teorijas, metodoloģijas un empīrijas daļas, kurām seko secinājumi un pielikumi.
Atslēgas vārdi: Sabiedriskās attiecības, kampaņa, teātris.
Bachelor paper title is „Suicide as a Public Relations Campaign in Daile theatre performance „Finita la Comedia!” ”. Theoretical base is built on different authors from different fields- in public relations J.Grunig, L.Salter and A.Gregory; in theatre science P.Pavis, J.Ranciere, R.Saner. Empirical part has three research techniques- theatre semiotics, qualitative content analysis and questionnaire. This work aims to research how does the public relations campaign work in the performance, and how does its broadcasted values correlate with spectator. The work consists of nine chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, campaign, theatre.
Bachelor paper title is „Suicide as a Public Relations Campaign in Daile theatre performance „Finita la Comedia!” ”. Theoretical base is built on different authors from different fields- in public relations J.Grunig, L.Salter and A.Gregory; in theatre science P.Pavis, J.Ranciere, R.Saner. Empirical part has three research techniques- theatre semiotics, qualitative content analysis and questionnaire. This work aims to research how does the public relations campaign work in the performance, and how does its broadcasted values correlate with spectator. The work consists of nine chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, campaign, theatre.