Show simple item record

dc.contributor.advisorRadzobe, Zaneen_US
dc.contributor.authorVikse, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:45Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44246en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20772
dc.description.abstractDarba nosaukums ir „Pašnāvība kā sabiedrisko attiecību kampaņa Dailes teātra izrādē „Finita la Comedia” ”. Pētījuma teorētiskā bāze ir balstīta uz vairāku nozaru teorētiķu darbiem- sabiedriskajās attiecībās tas ir Dž.Grunigs, L.Salters un A.Gregorija; teātra zinātnē P.Pavī, Ž.Rancjē, R.Saners. Empīriskajā daļā ir trīs pētniecības metodes- teātra semiotika, kvalitatīvā kontentanalīze un anketēšana. Šī darba mērķis ir izpētīt, kā darbojas sabiedrisko attiecību kampaņa izrādē un kā tās pārraidītās vērtības korelē ar izrādes skatītāju. Darbs sastāv no deviņām nodaļām, kurās ietilpst teorijas, metodoloģijas un empīrijas daļas, kurām seko secinājumi un pielikumi. Atslēgas vārdi: Sabiedriskās attiecības, kampaņa, teātris.en_US
dc.description.abstractBachelor paper title is „Suicide as a Public Relations Campaign in Daile theatre performance „Finita la Comedia!” ”. Theoretical base is built on different authors from different fields- in public relations J.Grunig, L.Salter and A.Gregory; in theatre science P.Pavis, J.Ranciere, R.Saner. Empirical part has three research techniques- theatre semiotics, qualitative content analysis and questionnaire. This work aims to research how does the public relations campaign work in the performance, and how does its broadcasted values correlate with spectator. The work consists of nine chapters, covering theoretical and practical part of the research, followed by conclusions and appendices. Keywords: public relations, campaign, theatre.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePašnāvība kā sabiedrisko attiecību kampaņa Dailes teātra izrādē "Finita la comedia!"en_US
dc.title.alternativeSuicide as a Public Relations Campaign in Daile theatre performance „Finita la Comedia!”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record