Integrētu mārketinga komunikāciju kompleksa pielietojums zīmola identitātes veidošanā un uzturēšanā: DOUBLE COFFEE® piemērs
Author
Beļčicka, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Integrētu mārketinga komunikāciju kompleksa pielietojums zīmola identitātes veidošanā un uzturēšanā: Double Coffee® piemērs”.
Pastāvošajos konkurences apstākļos zīmoliem, lai noturētu vadošās pozīcijas, palielinās tendence ieviest tirgū jaunus produktus. Toties, ja produkti un to mārketinga aktivitātes ir nesaskaņotas, tas noved pie komunikāciju problēmām, kas skar identitāti un veicina zīmola pavājināšanu, kas ir darbā apskatītā pētījuma problēma.
Darbā veiktā pētījuma mērķis ir izzināt DoubleCoffee® integrēto mārketinga komunikāciju kompleksa pielietojumu un to ietekmes pakāpi zīmola identitātes veidošanā un uzturēšanā, tādā veidā nosakot zīmola pašreizējo stāvokli.
Darbs ir sadalīts trīs nodaļās: teorētiskajā, kas ir veltīta pētāma jautājuma zinātnisko pieeju izzināšanai un tēmas teorētiskajam pamatojumam; pētnieciskajā, kur ir apskatīti pētījumā izmantotās kvantitatīvās un kvalitatīvās metodes; un empīriskajā, kur tiek izanalizēti pētījumā iegūtie dati, kas rezultātā veicināja darba mērķa sasniegšanu.
Pētījumu rezultātā tika secināts, ka integrētām mārketinga komunikācijām piemīt izšķiroša loma zīmola identitātes veidošanā un uzturēšanā, bet DoubleCoffee® zīmolam ir pielietota tikai maza daļa no to iespējam, kuras nav pilnīgi integrētas savā starpā, kas traucē zīmola pilnvērtīgu stiprināšanu, kas arī ir darba galarezultāts. The theme of the Bachelor paper is “Integrated Marketing Communication Complex Operation for Brand Identity Creation and Support: Example of Double Coffee®”.
In the situation of high competition brands have a tendency to bring into the market new products to hold their positions. But, if the products and their marketing activities are not integrated, it can cause the communication problems and make a brand weaker. This is the researched problem.
The aim of the research is to explore the role of DoubleCoffee® integrated marketing communication complex for brand identity creation and support, in such a way determine the brand actual position.
The paper consists of three parts: theoretical, that deals with scientific approaches to the theme and its theoretical argumentation; research part, that deals with research methodology; and empirical part, where the analysis of gathered information take place, that as a result promote an achievement of the aim of the paper.
As a result of the research process, was made the conclusion that is the result of the paper. Integrated marketing communication complex has a significant role for brand identity creation and support, but DoubleCoffee® brand uses only the small part of all the marketing communication possibilities, that aren’t integrated enough, that disturb the process of the brand strengthening.