Izglītības programmu pilnveide Rankas arodvidusskolā
Author
Kučinska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siņicins, Mihails
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs izstrādāts par tēmu „Izglītības programmu pilnveide Rankas arodvidusskolā”. Diplomdarbs izstrādāts četrās daļās .
Mērķis: Pilnveidot izglītības mācību programmas RANKAS arodvidusskolā.
Uzdevums :
1) Izanalizēt mācību priekšmetu programmu izveides reglamentējošo dokumentāciju Rankas arodvidusskolā, speciālo mācību priekšmetu programmas;
2)Pilnveidot mācību priekšmetu programmas.
Izmantotās pētījumu metodes :
1.Dokumentu analīze;
2.Literatūras analīze;
3.Izglītojamo zināšanu līmeņa analīze.
Izstrādājot diplomdarbu autore guvusi būtisku atziņu: profesionālajās izglītības programmās ar vienādu profesionālās kvalifikācijas līmeni „Biznesa ekonomiskajos pamatos„
ir dažāds stundu skaits un apmācība noteikta katram citā mācību gadā.
Izstrādāts pilnveidotas mācību programmas. The autor of the diploma paper has chosen to investigate the most influencing factors in the teaching process. There is put foward the following aim of the diploma paper :
To improve educational curriculum in Ranka Trade Secondary School.
For achieving the goal there is necessary :
1. To analyse subjects programmes regulation dokuments
2.To improve subjects programmes .
Investigation methods :
1.Data analyses
2. Literature analyses
3.Analyses of Students’ knowledge level.
As a result of the diploma paper the author came to the essential cognition: in the Professional educational programmes with the equal level of profesional qualification in „Business Economic” there is a different number of lessons and the teaching is determined for each in different school Year.