Rokasgrāmata jaunajam matemātikas skolotājam
Autor
Taujinska, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Rokasgrāmata jaunajam matemātikas skolotājam” izpētītas un salīdzinātas Austrālijas, Eiropas Savienības un Latvijas skolotāju kompetences. Salīdzināti Latvijas Universitātes programmas „Vidusskolas matemātikas skolotājs” studiju plāni. Izveidots atbalsta materiāls jaunajam matemātikas skolotājam: „Jaunā matemātikas skolotāja „ŠPIKS””.
Darbā ir 3 nodaļas un 3 pielikumi. 1. nodaļā ir rakstīts par skolotāju kompetencēm Latvijā un citur pasaulē, 2. nodaļā ir Latvijas Universitātes programmas „Vidusskolas matemātikas skolotājs” studiju plānu salīdzinājums (2008. un 2012. gads) un 3. nodaļā ir Jaunā matemātikas skolotāja atbalsta materiāls. 1. pielikumā ir studiju plānu salīdzinājums, 2. pielikumā ir anketa jaunajiem matemātikas skolotājiem. Un 3. pielikums ir atsevišķs materiāls, kas ir pievienots bakalaura darbam kā atsevišķs CD un ir pieejams arī plašākam lasītāju pulkam internetā. In bachelor work „Handbook for the new teacher of mathematics” researched and compares Australias, the European Unions and Latvias teachers competences. Compared Universities of Latvia study program "High School teachers of mathematics" study plans. Created support materials for new math teachers: “New math teachers “CAB””.
This work consists of three parts and three attachments. In the first chapter are teachers competences in Latvia and elsewhere. In the second chapter is Universities of Latvia study program "High School teachers of mathematics" study plans comparison (2008 and 2012 year). In the third chapter is support material for new teachers of mathematics. In the first attachment is study plans comparison. In second attachment is form for new teachers of mathematics. And third attachment is a separate material that is attached to bachelor work as separate CD and it also available for a wide range or readers on the Internet.