Vairāklietotāju reāllaika tīkla spēle
Author
Vekmanis, Modris
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Šostaks, Agris
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Šī darba mērķis ir aprakstīt reāllaika tīkla spēļu dzinēja arhitektūras un funkcionalitātes izveidi. Attīstoties tehnoloģijām, datorspēļu izstrādes prasības un sarežģītība tikai un vienīgi aug. Lai datorspēļu izstrādātāji varētu nodrošināt šo prasību izpildi, tie bieži vien izvēlas veidot spēles uz jau gataviem spēļu dzinējiem, kas paši par sevi jau nodrošina zināmu sistēmas funkcionalitāti. Katrs spēles dzinējs ir unikāls, tāpēc pareiza spēles dzinēja izvēle ir viens no svarīgākajiem spēļu izstrādātāju uzdevumiem.
Atslēgvārdi: Spēle, spēles dzinējs, tīkla spēle, reāllaika tīkla spēle Multiplayer real-time network game.
The main purpose of this work is to develop real-time network game engine architecture and functionality. Nowadays the thechnology is being developed so fast, that it requires high complexity and functionality to be implemented in computer games so that they can extend they life cycle. In order to achieve this, game developers tend to use third party game engines that already implement the high functionality needed for the game. Every game engine is unique so choosing the right game engine for the game is one of the most important tasks for the game developers.
Keywords: Game, Game engine, network game, real-time network game