Show simple item record

dc.contributor.advisorSolovjova, Irinaen_US
dc.contributor.authorAndrejevs, Jurijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:13Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other13844en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21187
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „PROJEKTS SPORTA KLUBA „URBAN GYM” IZVEIDOŠANA.” Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados sākusi stipri vien mainīties. No vienas puses, tā lēnām kļūst sakārtotāka, no otras puses, iezīmējas arvien lielāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un aizvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk. Bet neskatoties uz to, katru dienu tiek dibināti neskaitāmi uzņēmumi, un tik pat daudzi uzņēmumi katru dienu bankrotē. Bet ikviens kādreiz ir noteikti iedomājies par iespēju dibināt pats savu uzņēmumu, uzsākt ražošanu vai arī pakalpojumu sniegšanu, un protams gūt peļņu. Un tā kā Latvijā sporta klubi sāka parādīties salīdzinoši nesen, bet jau ir redzami rezultāti un gandrīz katrā Latvijas pilsētā var satikt sporta klubus, rodas sporta kluba izveidošanas ideja. Ideja rodas 2009. gadā, laikā kad projekta autors aptuveni četrus gadus apmeklējis dažas sporta klubus Purvciemā, rajonā kur viņš dzīvo. Līdz ar to neapmierinātā pieprasījuma dēļ autors nolēma izstrādāt sporta kluba „Urban Gym” projektu, kurš piedāvās cilvēkiem nodarboties ar fiziskām aktivitātēm trenažieru zālē un dažāda veida aerobiku. Sporta klubs tiks izveidots tā, lai sniegtu iespēju tā izmantotājiem labi, veselīgi un jauki pavadīt savu brīvo laiku, pilnveidot savu ķermeni, attīstīt fiziskās dotības un uzlabot vispārējo fizisko sagatavotību. Kluba darbības veids būs vērsts uz cilvēka ķermeņa muskulatūras, spēka un skaista ķermeņa veidošanu, kā arī fiziskās labsajūtas uzlabošanu. Galvenais akcents tiks likts uz aerobikas un trenažieru zāles darbību. Uzņēmums sniegs augstas kvalitātes sporta kluba pakalpojumus, kā arī gūs klientu uzticību un atziņu, izcelsies konkurentu vidū un veiks sekmīgu komercdarbību. Ļoti daudziem mūsdienu cilvēkiem fiziskās aktivitātes ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Ar mūsdienu fitnesa piedāvājumu daudzveidību vairs nevienu nevar pārsteigt, tādēļ sporta klubs „Urban Gym” piedāvās saviem klientiem ne tikai daudzveidīgu, bet arī kvalitatīvu profesionālās apkalpošanas apvienojumu, kā arī pieņemamas cenas par visiem tā sniegtajiem pakalpojumiem. Klubs piesaistīs dažāda vecuma cilvēkus fiziskajai kultūrai, palīdzot izveidot treniņu individuālu programmu ar treneru sniegtajām konsultācijām un kvalitatīvu apkalpošanu, sporta zāle palīdzēs saglabāt veselību un dažādas brīvā laika pavadīšanas iespējas. Uzņēmuma misija – sniegt kvalitatīvus pakalpojumus cilvēkiem, kas grib izskatīties skaisti un veseli. Nodarbības klubā stimulē veselīgu dzīves veidu, ļauj noņemt lieko svaru, stresu un problēmas. Apmeklējot klubu, var ne tikai uzlabot savu veselību un fizisko formu, bet arī atrast jaunus draugus un kļūt pārliecinātākiem par sevi. Galvenais misijas lozungs – „Labāk ieguldīt veselībā, nevis medikamentos!” Uzņēmuma stratēģija – ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas minimālu līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt sabiedrības ar ierobežotu atbildību darbības uzsākšanu sporta un fiziskās labsajūtas uzlabošanas sfērā. Kā rezultātā 2010. gadā tiks atvērts mūsdienīgs un ērts sporta klubs „Urban Gym” peļņas gūšanai un sabiedrības vēlmju apmierināšanai. Stratēģiskie mērķi (Sākot ar 2012. ga¬du): Kļūt par plaši pazīstamu un augs¬ti vērtējamu spor¬ta klu¬bu Rīgā, iegūt la¬bu reputāciju klien¬tu vidū, snie¬dzot ti¬kai kvalitatīvus pa¬kal¬po¬ju¬mus. Tas viss tiks sasniegts klientu profesionālās apkalpošanas gaitā pateicoties kvalificēta personāla darbībai. Uzturēt SI¬A „Urban Gym" atšķirīgas priekšrocības augošas kon¬ku¬ren¬ces apstākļos (pakalpojumu savdabīgums, plašs klientu loks, izdevīga atrašanas vieta, uzņēmuma tēls). Tam dēļ: •Sekot visām modes izmaiņām tirgū; •Noteikti uzklausīt klientu viedokļus sakarā ar uzņēmuma darbīen_US
dc.description.abstractThe title of Master’s work is „CREATION OF THE SPORT’S CLUB PROJECT „URBAN GYM.”” The business environment in Latvia in recent years begun to change as much. On the one hand, it slowly becoming more orderly, on the other hand marks a growing competition increases. The market is saturated, and becoming increasingly difficult to operate, regardless of competition, activity and profitability. Managers and owners have to think of the factory to earn money as they could earn more. But every day is established by numerous factory, and just as many businesses are closing every day. But certainly anyone ever thought about the possibility of setting up their own enterprises, to launch, or for services, and of course profit. And since Latvia sports clubs began to appear relatively recent, but already is showing results, and almost every Latvian town can be spotted sporting clubs, sports club from the setting up of an idea. The idea from 2009, the time when the author of the project about four years attended some sport clubs of Purvciems, area where he lives. Consequently, the dissatisfied supply the author decided to draw the Sport Club „Urban Gym” project, which offers people the physical exercise gym and various forms of aerobics. Sports Club will be designed to enable it uses good, healthy and nice to spend your free time to develop his body, to develop physical abilities and to improve general fitness. Club activity will focus on the human body muscles, fat and beautiful fixtures building as well as physical well-being. The main emphasis will be placed on aerobics and gym work. Company will provide high quality sports club services, and will receive customer’s trust and recognition, the waist and accentuate the competitors will take the commercial success. Very many modern people the exercise are an integral life. The modern fitness diversity of tenders can not be a surprise any longer, so sport club „Urban Gym” accustomed to its customers not only abundant, but also a combination of high quality professional service, and reasonable prices for all its services. Club will appeal to different age of people to physical culture, helping to create a training program with the advice given to trainers and quality service, sports medicine helps maintain health and different leisure facilities. Very important role of the sport club „Urban Gym” is successful start-up and continuation of market analysis for determining the number of sports clubs, households; disposable income and the proportion of households spending on recreation and culture. On the market today appears more and more companies offering similar services. This type of service will always be required, because the man always looks like excitement, physical fitness and inner mood. Competition is being developed engine, which promotes a product or service quality improvements, and which, in turn, allowing customers to choose the best. To attract customers, winning competitor activities each company to design and must offer consumers something other than the other competitors or is it the same, but better quality and better prices. Company „Urban Gym” will appeal to customers with competitive prices, with effective advertising campaigns, high-quality equipment and service, friendly service personnel and a comfortable, modern rooms. Total Latvia is located approximately 440 clubs, respectively Riga within 40 to provide similar services. But as direct competitors to examine them in the district is being Plavnieki and Purvciems. And they are: „Sportima”, „Olimpik”, „Titans”, and „Active Life”. Managers and owners have to think of the factory to earn money as they could earn more. But every day is established by numerous factory, and just as many businesses are closing every day. But certainly anyone ever thought about the possibility of setting up their own enterprises, to launch, or for services, and of course profit. And since Latvia sports clubs began to appear relatively reen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFinanses un kredītsen_US
dc.titleProjekts Sporta kluba izveidošanaien_US
dc.title.alternativeProject of establishment of Fitness cluben_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record