Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorLinde, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20596en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21229
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: Sporta kluba zīmola veidošana un attīstīšana Darba autors: Mārtiņa Lindes LU, 2012. Darba mērķis ir izpētīt sporta kluba KL zīmola komponenšu attīstīšanas iespējas – logo, saukli, misiju, vīziju, mērķus un aplūkojot informāciju par uzņēmumu sporta klubu KL, noteikt uzņēmuma asociācijas, atrast labākos variantus to uzturēšanai. Līdz šim sporta klubam KL šie zīmola elementi nav tikuši izstrādāti, uzņēmumam nav vienoti zīmola elementi. Darba pirmajā daļā ir apskatīta zīmola būtība, tā nozīme uzņēmējdarbībā. Otrajā daļā tiek pētīts uzņēmums. Darbā ir veikta konkurentu analīze nolūkā noteikt konkurences priekšrocības un izstrādāta, kā arī apkopota, patērētāju aptauju par asociācijām saistībā ar sporta klubiem. Trešajā daļā autors balstoties uz teorētiskās un praktiskās izpētes rezultātiem zīmola aspektā ir izstrādājis sporta kluba logo skices, saukli, misiju, vīziju un mērķus sporta klubam KL. Darba nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 111 lpp., tās satur 15 tabulas, 13 attēlus, 1 formulu, 6 pielikumus, un 67 izmantotās literatūras avotus. Atslēgas vārdi: zīmols, pētījums, konkurentu analīze, zīmola elementi.en_US
dc.description.abstractName of the Master`s work: Creation and development of the brand of Sports Club. Author of the work: Mārtiņš Linde, LU, 2012 The aim of the work is to investigate opportunities of the development of brand components of the Club KL: logo, slogan, mission, vision and aims. And also regarding information about Sports Club KL state associations about it as well as find the best versions to maintain it. Up to now brand elements have not been worked out for the Club KL, it does not have united brand elements. In the first part of the work the substance of the brand is described, as well as its importance in entrepreneurship. In the second part the company is investigated. The analysis of competitors have been carried out with aim to evaluate advantages of competition. There has been also worked out and summarized a questionnaire among consumers about associations in connection with sports clubs. In the third part author as based on the results of theoretical and practical research in brand aspect has worked out drafts of logo, slogan, mission, vision and aims of the Sports Club KL. In the end of the work conclusions and motions are given. The work consists of 111 pages, including 15 tables, 13 pictures, 1 formula, 6 appendixes, 67 used literature sources. Key words: brand, research, analyses of competitors, brand elementsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSporta kluba zīmola veidošana un attīstīšana.en_US
dc.title.alternativeCreation and development of the brand of Sports Club.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record