Sia "Rimi Latvia" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespējas
Автор
Arciševska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „SIA „RIMI Latvia” iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespējas”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA „RIMI Latvia” iekšējās un ārējās vides elementus, analizēt to mijiedarbību un ietekmi uz uzņēmuma darbību, atklājot uzņēmuma stiprās puses, iespējas, vājās puses un iespējamos drauds, kā arī izpētīt uzņēmuma iespējamās attīstības iespējas, pamatojoties uz iekšējās un ārējās vides analīzi, un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma attīstības iespējai un tā darbības efektivitātes uzlabošanai.
Darba pirmajā nodaļā tiek veikta uzņēmējdarbības vides teorētiskā izpēte, lai rastu priekšstatu par uzņēmējdarbības vides elementiem, to raksturojošiem rādītājiem un to mijiedarbību un ietekmi uz uzņēmuma darbību. Otrajā nodaļā tiek analizēti SIA „RIMI Latvia” mikrovides elementi un to ietekme uz uzņēmuma darbību, kā arī tiek veikta uzņēmuma finanšu analīze, pēc kuras datiem tiek analizēts uzņēmuma finansiālais stāvoklis. Trešajā nodaļā tiek analizēti SIA „RIMI Latvia” makrovides elementi un to ietekme uz uzņēmuma darbību, kā arī tiek veikta uzņēmuma SVID analīze un izpētītas uzņēmuma attīstības iespējas. Darba nobeigumā, balstoties uz izpētes rezultātiem, tiek doti priekšlikumi un secinājumi.
Bakalaura darbs rekomendēts SIA „RIMI Latvia” vadībai, kas rastu teorētisku un praktisku ieskatu uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanai un tā attīstības iespējai.
Darba apjoms ir 110 lappuses, kas satur 15 attēlus, 12 tabulas, un 33 literatūras avotus.
Atslēgvārdi: uzņēmējdarbība, mikrovide, makrovide, finansu analīze, SVID analīze, attīstības iespējas. The subject of the bachelor graduation paper is internal and external environment of SIA “RIMI Latvia”, it’s analysis and development possibilities.
The objective of the graduation paper is to study components of internal and external environment of retail sales company SIA “RIMI Latvia”, analyze their interaction and influence on activities of the company, revealing strong and weak points, possible threats of the company, as well as, based on analysis of internal and external environment, study development possibilities of the company and produce suggestions for development potential and evolution of effectivity of activities.
In the first chapter of the paper theoretical analysis of business environment is studied, to find concept of components of business environment, their properties, interaction and influence on the activities of the company. Second chapter is for study of microenvironment of SIA “RIMI Latvia”, its influence on activity of the company, as well as study of financial state of the company, based on financial analysis. In the third chapter components of macroenvironment of the company and their influence on activities of the company are analyzed, as well as SWOT analysis is made and development possibilities of the company are studied. Concluding the paper conclusions and suggestions are given, based on results of the study.
The paper is recommended to management of SIA “RIMI Latvia” to find theoretical and practical insight in development possibilities and evolution of effectivity of activities.
The paper consists of 110 pages, including 15 pictures, 12 tables and 33 sources of literature.