Patērētāja loma korporatīvās sociālās atbildības attīstībā Latvijā un Spānijā
Author
Giptere, Lana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Patērētāja loma korporatīvās sociālās atbildības attīstībā Latvijā un Spānijā”. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, patērētāju lomu korporatīvās sociālās atbildības attīstībā Latvijā un Spānijā. Pētnieciskais jautājums - Vai patērētājs ietekmē KSA attīstību Latvijā un Spānijā? Pirmajā nodaļā autors iepazīstina ar KSA jēdzienu un tā būtību, izskata KSA nozīmi ieinteresēto pušu teorijas kontekstā, raksturo KSA no patērētāju perspektīvas. Otrajā nodaļā autors izskata KSA starptautisko instuticionālo ietvaru un veic salīdzinošo Latvijas un Spānijas KSA attīstības analīzi, kā arī novērtē Latvijas un Spānijas atšķirības KSA attīstībā un integrēšanā. Trešajā nodaļā autors veic pētījuma metodoloģijas izstrādi, veic Latvijas un Spānijas patērētāju anketēšanas rezultātu analīzi un Latvijas un Spānijas veikto ekspertu interviju analīzi. Trešās nodaļas beigās autors sniedz uz pētījuma rezultātiem pamatotu atbildi uz ievadā formulēto pētniecisko jautājumu. Master's thesis topic is "The consumer's role in the development of corporate social responsibility in Latvia and Spain." The target of this master thesis is to find out consumers role in the development of corporate social responsibility in Latvia and Spain. Research question - Does the consumer influence the development of CSR in Latvia and Spain?
In the first chapter the author introduces with the concept of CSR and its character, indicates the importance of CSR in the context of stakeholder theory, characterizes CSR from a consumer perspective. In the second chapter the author examines international institucional CSR frameworks, performes a comparative CSR development analysis of Latvia and Spain, and evaluates the differences between Latvia and Spain on the devepoment and the integration of CSR. In the third chapter the author deals with the research methodology, analyzes Latvian and Spanish consumers surveys results and Latvian and Spanish expert interviews results.