• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga koncepcijas izveide Wi-Fi pakalpojumam Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-36441-Zauers_Martins_mz06018.pdf (1.389Mb)
Author
Zauers, Mārtiņš 
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā Wi-Fi mārketinga koncepcijas izveide Latvijā autors apkopo teoriju par mārketingu un tā koncepcijas izveidi, analizē tehnisko literatūru par Wi-Fi, Wi-Fi vēsturi, izveidošanos Latvijā un apkopo datus par Wi-Fi tirgus attīstību Latvijā, kā arī Lattelecom Wi-Fi pakalpojumu. Pētījuma mērķis ir analizēt un vērtēt Lattelecom Wi-Fi pakalpojuma pieejamību Latvijā un izstrādāt tā mārketinga koncepciju. Analizējot Wi-Fi pakalpojuma tirgu Latvijā, pētījuma daļā autors izveido Wi-Fi pakalpojumam mārketinga koncepciju. Galvenie instrumenti un pasākumi, kas jāveic Lattelecom Wi-Fi pakalpojuma attīstīšanai ir papildu ienākumu piesaiste, reklamēšana, pakalpojuma uzturēšana un uzlabošana kā arī jaunu Wi-Fi pārklājuma telpu izveidošana. Ļoti svarīgi ir arī procesi, kas vērsti uz klientiem - sabiedrības iepazīstināšana ar pakalpojumu, sadarbības akcijas ar partneriem un jaunu partneru piesaiste. Darba atslēgvārdi ir Wi-Fi pakalpojums, mārketings, bezvadu internets un koncepcija.
 
At the masters thesis Wi-Fi marketing conceptions development in Latvia author summarizes marketing theory and conception, analyses technical literature about Wi-Fi, it’s history, development in Latvia, market research and Lattelecom Wi-Fi service. The aim of the research is to analyze Wi-Fi service access and make Wi-Fi service marketing conception. In part of Wi-Fi service market analysis author creates Lattelecom Wi-Fi service marketing conception. Main instruments and events which are recommended for Lattelecom Wi-Fi service development are extra money conjunction, advertising, service maintaining and developing and new Wi-Fi hotspot development. Important processes which oriented to client are Wi-Fi service presentation, collaboration activities and new client conjunction. Keywords: Wi-Fi service, marketing, wireless internet, marketing conception.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21389
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV