Darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanas iespējas "Forum Cinemas".
Author
Rauska, Krišs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: Darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanas iespējas „ForumCinemas”
Darba mērķis: balstoties uz zinātniskajām atziņām par klientu un darbinieku lojalitāti organizācijās un empīriskiem pētījumiem, izstrādāt priekšlikumus darbinieku un klientu lojalitātes paaugstināšanai „Forum Cinemas”.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām.
Bakalaura darba apjoms 76 lapas puses. Šajā darbā iekļauti 18 attēli, 40 tabulas un trīs pielikumi. Darbā tika izmantoti 27 literatūras avoti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izdarīti priekšlikumi.
Atslēgas vārdi: darbinieku lojalitāte, klientu lojalitāte,apmierinātība Title of the bachelor paper: Potential for employee and customer loyalty increasing in „Forum Cinemas”
The aim of the paper: to develop proposal for employee and customer loyalty increasing in „Forum Cinemas” on the basis of empirical researches and academic studies about employee and customer loyalty in organisations
Bachelor paper consists of three chapters.
Total size of this bachelor paper is 76 pages. In this work there are 18 images, 40 tables and 3 attachments. 27 literary sources were used in this research. At the end of the work author makes conclusions and proposes reccomendations.
Key words:employee loyalty, customer loyalty, satisfaction, trust