E-kursu vieta mācību procesā
Author
Aizkalniete, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Bičevskis, Jānis
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu tehnoloģiju laikmetā aizvien lielāku nozīmi informācijas sabiedrības veidošanā ieņem e-apmācība. Tā kā apmācības veids ir samērā jauns – ne Latvijas Universitātē, ne visā pasaulē nav vienotas pārliecības, kādiem mērķiem un cik lielā mērā to izmantot.
Autore darbā sniedz ieskatu studentu aktivitātēs e-kursos, kā arī apzina studentu viedokli par to, kādai būtu jābūt attiecībai starp klātienes un e-apmācību, noskaidro studentiem svarīgus faktorus mācību procesā, kā arī galvenās e-apmācības un LU izmantotās e-kursu platformas pozitīvās īpašības un trūkumus. Nowadays technological era more and more meaningful in formation of the information society is becoming e-learning. As this kind of learning is quite new there is no consensus for what kind of objectives and how much it should be used neither in the University of Latvia nor in the whole world.
The author gives insight into students’ activities in e-courses, as well as gathers information on students’ opinion about what kind of proportion should be between intramural and e-learning, clears up important factors in the learning process for students, as well as positive and negative aspects of the main used platforms of e-courses of e-learning and the University of Latvia.