Iebiedēšanas taktika CSDD reklāmās: auditorijas iespējamās aktivitātes virzības vērtējums
Author
Kusiņa, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums ir „Iebiedēšanas taktika CSDD reklāmās: auditorijas iespējamās aktivitātes virzības vērtējums”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu auditorijas viedokli par iebiedēšanas taktikas pielietošanu CSDD sociālajās televīzijas reklāmās. Tas arī ir darba galvenais mērķis.
Darbā tiek apkopota teorija par sociālo mārketingu, sociālo reklāmu un to efektivitāti, apskatīta teorija par auditorijas iekšējo konfliktu un iebiedēšanas taktikas pielietojumu televīzijā, kā arī tiek veikts pētījums, kas sevī ietvēr aptauju, fokusgrupas intervijas un CSDD sociālo televīzijas reklāmu vizuālo analīzi.
Vizuālās analīzes rezultāti atainoja iebiedēšanas pielietojumu CSDD sociālajās televīzijas reklāmās. Pēc anketu un fokusgrupu analīzes tika secināts, ka auditorijas iespējamās aktivitātes virzība būs reklāmas nodotā vēstījuma izpilde.
Atslēgvārdi: sociālā reklāma, iebiedēšanas taktika, iekšējais konflikts, CSDD The title of work is „Intimidation tactics in CSDD advertising: the valuation of audiences possible activities direction”. The research was made to clarify audiences opinion about intimidation tactics using in CSDD social television commercials. That is the main aim of this work, too.
In work is summarized theory about social marketing, social commercial and it’s effectiveness, examinated theory about inner conflict among auditory intimidation tactics appliance in televison, as well as done research, which consists of survey, focus group discussions and CSDD social commercials visual analysis.
The results reflected the use of intimidation in CSDD social commercials. After the questionnaire and focus group analysis has revealed that audiences possible activities direction will be acceptance of message transmitted through commercial.