Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorŠinta, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:06Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1869en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22545
dc.description.abstractDarba tēma ir “Sievietes vizuālā tēla izmaiņas žurnāla „Sieviete” laika posmā no 1980. līdz 2000.gadam.” Darba mērķis ir noskaidrot, kas šajā laika posmā un dažādajos sabiedrībā valdošajos notikumos un pastāvošajos uzskatos ir notici ar sievietes tēlu. Līdz ar to hipotēze ir: sievietes vizuālais tēls žurnālā “Sieviete” tiek konstruēts atbilstoši dažādiem sociāliem, politiskiem un ekonomiskiem procesiem: 80tie. – Padomju Savienības ideoloģija, 1990.g – atmodas laiks, 1995.g. – patērētāju sabiedrības veidošanās, 2000.g – attīstījušies un nostiprinājušies skaistuma kanoni. Pētniecības metodes ir semiotika un kontentanalīze. Pētījumā noskaidrojās, ka izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprinājusies, jo 2000.g. aizvien akcents tiek likts uz sievieti-māti, ne tikai sievieti kā skaitu būtni.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor work is „Female’s visual changes of the image in the magazine „Sieviete” in the period of time from 1980 till year 2000”. The aim of the bachelor work is to find out what has happened to the female’s image during this period of time in dominant developments and existing opinions in the society. So the hypothesis is: female’s visual image in the magazine is constructed accordingly to the various social, economical and political actions: the 80ies – principles of the Soviet Union, 1990 – changing time, 1995 – time of business boom, 2000 – time when beauty canons are developing and consolidate. The methods of research are semiotics and content analysis. The research showed that advanced hypothesis is proved true partly, because in year 2000 there is still accent on female-mother, not just beautiful women.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSievietes vizuālā tēla izmaiņas žurnāla „Sieviete” (1980.- 2000.)en_US
dc.title.alternativeChanges in the Visual Image of Women in the Magazine Sieviete (1980-2000)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record