Windows 7 virzīšana un pozicionēšana Latvijas tirgū
Author
Zaķe, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Windows 7 zīmola pozicionēšana un virzīšana Latvijas tirgū” raksturotas un analizētas Microsoft Latvija mārketinga komunikācijas, ieviešot jaunu produktu- Windows 7. Darbā veikta patērētāju anketēšana ar mērķi noskaidrot, vai Microsoft veidotais zīmola pozicionējums sakrīt ar to, kā šo zīmolu pozicionē pircēji. Darba teorētiskā daļa balstīta uz konceptiem par zīmola veidošanu, pozicionēšanu un virzīšanu. Darba pamatā ir integrēto mārketinga komunikāciju teorija. Bakalaura darbā izmantotas divas pētnieciskās metodes- daļēji strukturētā intervija un aptauja. Iegūtie rezultāti liecina, ka Microsoft veidotais pozicionējums lielā mērā sakrīt ar to, kā zīmolu pozicionē patērētāji. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas, empīriskās daļas un pielikumiem. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola pozicionēšana, integrētās mārketinga komunikācijas, Windows 7. Bachelor’s thesis „Windows 7 brand positioning and moving in Latvian market” includes characteristics and analysis of Microsoft Latvia marketing communications, when inventing new product- Windows 7. Research was made by surveying consumers with the aim to find out if consumers see the brand in the same position as Microsoft has made for the brand. Theoretical basis of the paper are concepts about brand developing, positioning and moving into the market. As basement is the theory about integrated marketing communications. Two research methods were used: partially structured interview and survey. Results show that position made by Microsoft is pretty similar with the position seen by customers. Structure of the paper includes theoretical part, methodology, analysis and attachments. Key words: brand, brand positioning, integrated marketing communications, Windows 7.