Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34095en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22658
dc.description.abstractBakalaura darba „Populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijā” mērķis ir izpētīt, kā nebanku kredītdevējus atspoguļo mediji, kādas ir populārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitātes un kā tās vērtē jaunieši. Teorētiskajā daļā aplūkota mārketinga komunikācija, tās instrumenti un kanāli, kā arī patērētāju uzvedība. Pētījumā izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, anketēšana un fokusa grupas intervija. Secināts, ka nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitātes medijos un jauniešu auditorijā lielākoties tiek vērtētas negatīvi. Apstiprinās, ka nebanku kredītdevēju vēstījumi rada sajūtu, ka ātrie kredīti ir ērts veids, kā uzlabot finansiālo situāciju. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, jauniešu auditorija, nebanku kredītdevēji, ātrie kredīti, „SMScredit.lv”, „Vivus.lv”, „InCredit Group”en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis „Youth audience's evaluation of popular non-bank lenders' marketing communication activities” is to explore how non-bank lenders are reflected in the media, what are the most popular marketing communication activities of the non-bank lenders and how are they evaluated by the youth audience. The theoretical part describes marketing communication, its tools and channels, and consumer behaviour. The study was conducted using content analysis, questionnaire and focus group interview. The study concludes that non-bank lenders’ activities are mostly viewed negatively by the media and youth audience, and their communication creates a feeling that taking quick loans is a convenient way to improve the situation. The structure of the work consists of theoretical part, methodology and empirical part. Keywords: marketing communication, consumer behavior, youth audience, non-bank lenders, quick loans, "SMScredit.lv", „Vivus.lv”, „InCredit Group”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePopulārāko nebanku kredītdevēju mārketinga komunikācijas aktivitāšu vērtējums jauniešu auditorijāen_US
dc.title.alternativeYouth audience's evaluation of popular non-bank lenders' marketing communication activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record