Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorTiminska, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34154en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22660
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Zīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācija". Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts integrētais mārketings, mārketinga komunikācija, zīmols un tā jēdzienu skaidrojumi, patērētāju uzvedība un sociālie mediji. Izmantotās pētnieciskās metodes – daļēji strukturēta intervija, aptauja, fokusa grupas intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētnieciskā daļa sastāv no daļēji strukturētas intervijas ar uzņēmuma pārstāvi, anketēšana ar patērētāju viedokli par zīmola komunikāciju Latvijā. Ar fokusa grupas interviju tika noskaidrots padziļinātāks patērētāju vērtējums un viedoklis par zīmolu un tā aktivitātēm. Papildinot pētniecisko daļu ar kvalitatīvo kontentanalīzi tika izpētīts zīmola „OT Ogres trikotāža” profils sociālajos tīklos. Empīriskajā daļā tika iegūta atbilde uz jautājumu: Kā zīmols “OT Ogres trikotāža” komunicē ar Latvijas patērētājiem, un kā tie vērtē šo komunikāciju. Atslēgvārdi: OT Ogres trikotāža, mārketinga komunikācija,zīmols, sociālie mediji.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis: "Brand "OT Ogres trikotāža" communication". The integrated marketing, marketing communications, brand and concept explanations of consumer behaviour and social media has been looked at the theoretical part. Research methods: Semi-structured interview, survey, focus group interview and qualitative content analysis. Research consists of a semi-structured interview with the company and survey of consumer views on brand communication in Latvia. Focus group interviews revealed better insight of consumer evaluation and their opinion about the brand and its activities. To complement the research qualitative content analysis was used to examine brand "OT Ogres trikotāža" profile in social networks. The empirical part obtains the answer to the question: How does brand "OT Ogres trikotāža" communicates with the Latvian consumers, and how they evaluate that communication. Keywords: OT Ogres trikotāža, marketing communications, brand, social media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola "OT Ogres trikotāža" komunikācijaen_US
dc.title.alternativeBrand "OT Ogres trikotāža" communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record