• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks": ārējo komunikācijas kanālu novērtējums un to atbilstība dažādām klientu grupām

Thumbnail
View/Open
309-34802-Vitrupe_Inta_ir09146.pdf (3.186Mb)
Author
Vitrupe, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir: SIA "Rīgas namu pārvaldnieks": ārējo komunikācijas kanālu novērtējums un to atbilstība dažādām klientu grupām. Darba izstrādātā pētniecības problēma - uzņēmuma vadība un par komunikāciju atbildīgās personas neapzinās, ka atšķirīgas klientu grupas jāuzrunā atšķirīgi un tām varētu būt atšķirīgas komunikācijas vajadzības un kanāli. Bakalaura darba izvirzītie mērķi: •Noskaidrot SIA ”Rīgas namu pārvaldnieks” ārējo komunikācijas kanālu efektivitāti; •Noskaidrot klientu grupu piemērotākos komunikācijas kanālus; Bakalaura darbā tika izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes. Tika veikta klientu aptauja, daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma darbiniekiem, noorganizēta klientu un darbinieku novērošana, kā arī ienākošās korespondences kontentanalīze. Atslēgasvārdi: ārējā komunikācija,komunikācijas kanāli,pašvaldības uzņēmums,SIA"Rīgas namu pārvaldnieks",klientu grupas,efektivitāte.
 
Bachelor's thesis: Ltd. "Rīgas namu pārvaldnieks": assessment of external communication channels and their correspondence to different groups of customers. The research problem of the study - the management of the company and the person responsible for communications do not realize that different groups of customers should be addressed differently and they may have different needs and communication channels. Bachelor thesis objectives: •To identify efficiency of external channels of communication of the organization; •To identify appropriate channels of communication for different client groups; During the study qualitative and quantitative research methods were used. A customer survey, in- depth-interview with the company's employees, observation of customers and employees, as well as incoming correspondence content analysis analysis was used. Keywords:external communication,communication channels,local company,Ltd."Rīgas namu pārvaldnieks",client group,efficiency.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22668
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV