"Olympic Casino" zīmols Latvijā (2005 ─ 2007)
Author
Zute, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Olympic Casino zīmols Latvijas tirgū”. Darbā ir pētīta azartspēļu zīmola attīstība Latvijā pirms un pēc “Azartspēļu un izložu likuma” grozījumiem, kuros stingri tika ierobežota azartspēļu uznēmumu darbība. Azartspēļu uzņemējdarbība ir specifiska un tādēļ tajā ir nozīmīgi izvērtēt, kādus zīmola komunikācijas kanālus izvelēties un kā pārraidīt zīmola ziņojumu. Darbā izmantotā teorētiskā pieeja skaidros mārketinga teorētiķu ieskatu zīmolu veidošanā un svarīgākajos nosacījumos, kas tiek pausti zīmola komunikācijā. Atklāsies zīmola komunikācijas kanāli, caur kuriem kontaktēties ar klientiem un sabiedrību. Bakalaura darba pētījums veidots, pamatojoties uz sekundārās informācijas datiem – uzņēmuma iekšējiem dokumentiem un anketēšanas rezultātiem. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot un analizēt, kādus zīmola komunikācijas veidus izmantot, lai gūtu panākumus, kā arī cik veiksmīgi „Olympic Casino” tas ir izdevies. Darba gaitā ir izvērtēti veiksmīgākie un mazāk veiksmīgie „Olympic Casino” zīmola izvēlētie komunikācijas posmi. The theme of the Bachelor's Paper is “The brand of Olympic Casino in Latvia”. There is research about development of the brand “Olympic Casino” in Latvia before and after law amendments in which the activity of gambling enterprises was strictly limited. Gambling business is very specific therefore it’s important to evaluate what kind of brand communication to use and how to transmit the brand message. The theoretical approach used in the Paper introduces the opinions of the marketing theoreticians in making the brand and the main conditions in the brand communication. Brand communication channels are found which are used to make a relationship with customers and society. The research is made from the inside data of company and the questionaire result. The aim of this research is to find out and analyse what kind of brand communication to use for the company to get luck, also how successful „Olympic Casino” has been in it. There are evaluated the most successful and the least successful links of brand communication made by „Olympic Casino”.